{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

Kaninbur 3 etager {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Ja, Daisy har jo syv unger, der nu har fået øjne og nok snart begynder at hoppe rundt i buret smiley Derfor har jeg nu næsten besluttet mig for at invistere i 3 etagers trådnetbur, da jeg bor i lejlighed, men gerne vil have at de otte kaniner får nok plads at boltre sig på, så længe de er her smiley
Ligeledes vil det give os lidt ekstra plads, da Victor så vil skulle flytte ind i buret også, når ungerne er flyttet hjemmefra. Så han og Daisy kan dele det (selvfølgelig hvor der er lukket af, så de ikke går sammen).

Men billigt er det jo ikke. Jeg har kig på denne model: (link fjernet)

Den koster jo 1320 kr, og der står, man sparer 375 kr. Men er der nogen der kender et billigere sted, da jeg godt nok synes det er noget dyrt? Måske nogen, der står og skal af med sådan et bur,og vil sælge det til mig?

Håber på gode svar og eventuelle prissammenligninger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninbur 3 etager
  • #1   26. apr 2010 Jeg vil fraråde det..

Ungerne er stadig ikke gamle nok til at kontrollere sig selv 100% og kan trille ned at trapperne og slå sig..

Desuden tror jeg de ville synes det var sjovere og komme ud på gulvet og udforske smiley

• #2   26. apr 2010 Jeg har nu haft et "trappebur" tidligere, og det klarede ungerne helt fint smiley
    Selvfølgelig vil de også kunne komme ud på gulvet, men det vil kun kunne lade sig gøre i nogle timer hver dag, da vi også har hund, så hele situationen skal overvåges smiley
    Og pt. går de i et bur på 110 x 55 x 70, og det synes jeg altså ikke holder, at de skal befinde sig i ca. 22 timer i døgnet, især ikke når de bliver 6-8 uger, og efterhånden er godt store smiley

• #3   29. apr 2010 Jeg har stået i samme problem. Bor i lejlighed og min hun kanin fik unger, og så sku jeg ud og investere i et kaninbur.. Overvejede også sådan et 3 etagersbur.. Men byggede et selv ud af en kommode smiley Kig i mit fotoalbum, så får du måske en ide smiley

• #4   29. apr 2010 Maria S - Jeg har set og beundret dit kommodekaninbur smiley Er desværre ikke så kreativ og det kniber lidt med tiden til sådanne projekter, så etageburet bliver bestilt idag smiley

• #5   10. jul 2012 Fandt du et billigere sted

Kommentér på:
Kaninbur 3 etager

Annonce