700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kaninbur 120 eller 100 Kaninbur 120 eller 100

Først vil jeg lige spørge om nogen har handlet på denne side før og om den er sikker? smiley

http://dyrenesnetsalg.dk/kanin-marsvinebure-235

Og så har jeg 2 spørgsmål ang. bur.
Jeg vil nemlig gerne have en kanin mere, men jeg har ikke alverdens plads til at der kan stå 2 bure, så jeg kigger lidt på bure med etager.

Jeg har kig på 2 etagers og 3 etagers bur, men jeg er lidt i tvivl om hvad det skal være.
Jeg skal nok ikke have flere kaniner end 2 men det vil måske være rart at have pladsen, hvis jeg nu skifter mening.

Så hvad ville være smartest at købe? 2 eller 3 etagers bur?

Og hvad er den bedste længde at købe i?
- 100 eller 120 cm?

Min kanin er en dværgkanin og ikke særlig stor og den anden kanin jeg køber, bliver ca samme størrelse, da jeg ikke har lyst til at have større kaniner.

Tak på forhånd for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninbur 120 eller 100
  • #1   2. mar 2015 Kan svare på har brugt hjemmesiden tit og har intet og klage over smiley
    De kører selv ud med tingene så det er super smiley

• #2   2. mar 2015 Super, så har jeg i hvert fald fået svar på det smiley

• Stald DJ
    Stald DJ Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #3   2. mar 2015 Hvad er bedst i længden: kan kun sige jo større jo bedre:) Så 120 er bedre end 100 smiley Har set mange med 2 etager bur(har det ikke selv) Men jeg tror faktisk at 2 etager er fint nok, men mere plads er jo kun bedre ^^

• #4   2. mar 2015 Okay. Tror også at det bliver et 3 etagersbur på 120 cm. smiley

• Stald DJ
    Stald DJ Tilmeldt:
    mar 2015

#5   2. mar 2015 Det lyder super godt smiley

• #7   2. mar 2015 Det er meget rart, at folk kender siden, så man kan være sikker smiley
    Og jeg tror at det bliver 3 etagers på 120 cm. Så er der i hvert fald ikke for lidt plads smiley
    Men tak for kommentarerne! Det hjælper meget! smiley

• Stald DJ
    Stald DJ Tilmeldt:
    mar 2015

#8   2. mar 2015 Som Sagt er større jo bedre, men skal kaninen være inde kanin eller ude kanin? Får den love til at løbe rundt i huset? smiley et bur skal maks være 120*50*50, men det er forlidt hvis de skal stå der i 24/7 eller hvor lang tid den nu står der:)

• #10   2. mar 2015 Der findes da ikke max mål på kaninbure smiley

Jeg vil sige minimum 120x50cm - og om ikke andet, så kan bure jo altså stables. Jeg har ofte haft 2-3 tremmebure stablet uden problemer, smider et par brædder i mellem for at gøre det stabilt.

Så kan man jo nemmere "udvide", ved behov.

Har handlet meget hos Dyrenes Netsalg - er udmærket tilfreds med dem! smiley

Dog er mit yndlingsbur af dem jeg har derfra, den her model
    http://dyrenesnetsalg.dk/kanin-marsvinebure-235/kaninbur-120-cm-p13743

Mest af alt pga lågen - den er stor og nem, hvor mange af de andre bure har mindre låger og dét er altså træls, især hvis man skal ha' en kanin ud derfra, ofte synes jeg det så er rarest for kaninen at ta' dem baglæns ud og er det en som ikke er så glad/vant til at blive løftet på er det ligeså tricky, men forlæns er så svært med deres ben etc.

Så de to tremmebure jeg har i brug pt. er dén model - har den i både 120 og 150 smiley

• Stald DJ
    Stald DJ Tilmeldt:
    mar 2015

#11   3. mar 2015 Sorry , jeg mente minimum

• Stald DJ
    Stald DJ Tilmeldt:
    mar 2015

#12   3. mar 2015 Det bur er ikke godt nok hvis det stå der det meste af tiden! Så vil jeg råde til en løbegård!:)

• #13   7. apr 2015 Kaninen er inde kanin men kommer ud af buret stort set hver dag, så den får strukket benene. Men tak for de gode råd om bure, det er noget jeg kan bruge smiley

Kommentér på:
Kaninbur 120 eller 100

Annonce