Hjælp til strøelse i bunden af kaninbur indendørs? Hjælp til strøelse i bunden af kaninbur indendørs?
hej
Min datter har lige fået et Løvehoved der er noget pjusket. Vi har købt savsmuldsspåner men de sviner utroligt meget og hænger i kaninen.
Er der ikke nogle alternativer til det?
Fik at vide hos Petworld at vi kunne bruge træpiller, men syntes det virker synd han skal gå på dem?
Buret er 60*120 cm og som toilet har vi tænkt på et fad, da han ikke bryder sig om det hjørnetoilet vi har købt. Skal der savsmuld i tiolettet eller er der noget der ikke sviner slet så meget?
En anden ting nu jeg er igang: Kan man lave et hus til ham af papkasser? Det hus han har nu er et spiseligt hus og det er ca 4 uger gammelt og snart spist
Tak og snart god weekend
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Gnavere: 2 Svar: 63
Mine tidligere kaniner havde ikke-klumpende kattegrus i deres toiletter - det syntes jeg fungerede rigtig godt.
Et pap-hus vil kaninen sikkert gnave i, men så kan I bygge et nyt når det ene er gnasket igennem.
apr 2018
Følger: 35 Følgere: 17 Gnavere: 2 Emner: 3 Svar: 10
okt 2018
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 6
Kan man ikke bruge Hamp eller ?
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Ellers så prøv hvor strøelsen er i pilleform istedet for som spåner
okt 2018
apr 2018
Følger: 35 Følgere: 17 Gnavere: 2 Emner: 3 Svar: 10
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
jul 2018
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 1
okt 2018
Jeg købte hampstrøelse til buret samt nogetder hedder Chipsi Ultra strøelse til toilettet.
Det fungerer så meget bedre end alm spånner og hænger ikke i hans langhårede pels
Hjælp til strøelse i bunden af kaninbur indendørs?