{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Vil dele min glæde! |KANIN| {{forumTopicSubject}}

Min elskede kanin, Billie, fødte mens jeg var i skole! :'D Eller nærmere, mens jeg var på brobygning på SOSU i svendborg.... Men tja, hun fødte! smiley

Gik med min veninde hjem, da hendes marsvin havde været meget afkræftet i morges, så hun regnede med han var død, og det var han desværre... ;'( R.I.P Julius!
Men så tog vi hjem til mig, og i Billie's bur, lå der en stor pelsklump i hendes 'hulerum! smiley Der var mindst 3 levende unger deri, og måske også flere (ville ikke røre for meget) og Billie lod mig stolt tjekke ungerne lidt (Bare mærke om de levede). Det tog hun helt fint!
Senere ville min lillebror se reden/ungerne, og kaninerne skulle have rent vand. Da jeg løftede taget sad hun i reden, og ungerne diede. Hun kiggede lige nysgerrigt op, og hun fik lidt nus, men så gik hun tilbage til at fodre dem. Hun lod os bare stå og kigge på. smiley Hun er førstegangs fødende, og er så stolt af hende. Hun betyder alting for mig, og var så nervøs for hun måske ikke ville klarer fødslen eller noget. :'3

Men i hvert fald, så har Billie her i dag født minimum 3 unger, og min venindes elskede marsvin gik bort. ;(
Men som man siger, når et lys slukkes, tændes et nyt.

Ville bare lige dele min dag med jer. ;3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil dele min glæde! |KANIN|
  • #2   26. jan 2012 Edita: Han var meget gammel, det var normal alderdom. Ville dog også selv have kørt mit mut til dyrlægen hvis det var mig. smiley

Og tak.

• #5   26. jan 2012 Edit: Der ikke noget at gøre ved når dyr dør af allerdom... jeg ville nødig stresse dyret når det har lagt sig til at dø med at samle det op og køre det til dyrelæge... når dyr dør af alderdom, falder de ikke bare døde om, de ligger sig til at dø smiley Og lider ikke med mindre de skadet af alderen eller sultet... den ville lide vis den blev taget ud af omgivelserne og blive stresset efter han har lagt sig til at dø... så heller forlade dyret helt eller side og nusse det forsigtigt så det selv dør og ikke dør af stress...

trådstarter: tillykke med ungerne og R.I.P vevnindes marsvin

Kommentér på:
Vil dele min glæde! |KANIN|

Annonce