{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Vil lige dele min glæde! (Kanin har født) {{forumTopicSubject}}

Min smukke kanin pige fødte lige unger før smiley max 5 min siden. Hendes første gang og vidste ikke hun overhovedet var gravid. Men ih hvor er det skønt at kalde sig "mormor" smiley (Billede af mor Blueberry er vedhæftet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil lige dele min glæde! (Kanin har født)
  • #2   18. mar 2014 Malene P - tak gør jeg også smiley de ligger i hendes afplukkede pels og putter.

• #5   19. mar 2014 Der er 3 og de er to farvet smiley de er simpelthen små varme klumper med nogle lidt tykke maver. Men så betyder det mor har givet dem nok mad smiley hehe

Alle tre kan ses her (skulle lige kigge om der var nogle døde i "hulen" hvilket der heldigvis ikke var. Alle 3 var fuld af spilopper, de siger allerede små søde lyder og deres mor er helt okay med at jeg håndtere dem smiley så krydser fingre for at de vil overleve. De ser i hvertfald ud til at have det dejlig varmt i deres lille hule. Deres mor har et nøgent brystparti nu hvor alt det pels er nuppet af smiley haha

profilbillede
  • #7   20. mar 2014 DER ER 4 STK smiley SUNDE OG RASKE smiley
    De er så skønne.. Og de bliver to farvet. Kan ikke vente.

profilbillede
  • #9   26. mar 2014 Ja da smiley de er 1 uge nu smiley laver album imorgen og opdatere hen af vejen.

• #10   26. mar 2014 Skal siges at ALLE stadig lever smiley min lille Blueberrys første kuld, så krydser fingre. Hun er så kærlig! Har tjekket ungerne så kigger hun bare på og slikker min hånd smiley og har kigget på mens hun fodrede dem smiley vildt spændende når ens kanin lader en se dette. Hun er sådan en skøn mor smiley

profilbillede
  • #12   28. mar 2014 Så fik de øjne smiley to af dem.

profilbillede
  • #15   4. apr 2014 Der er 3 piger, den sidste kan jeg ikke rigtig se. To af pigerne beholder jeg mens de to sidste bliver solgt (en pige + en ukendt lige pt) Og deres far sælges smiley så hvis i ser en der mangler en som ham så skriv gerne! (Billede af ham herunder)

profilbillede
Kommentér på:
Vil lige dele min glæde! (Kanin har født)

Annonce