{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Vil lige dele min glæde :-D!! {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley
I går da mig og min far var ude at løbe løb vi forbi en masse får som vi altid gør. Jeg opdagede at der lå et får og sprællede den lå nemlig på siden. Den havde også to små lam hved siden af og de kunne jo ikke få noget mælk. Min far ringede så til min mor og så fandt hun nummert på falk som så gav hende nummert på dyrenes beskyttelse. Men dyrenes besyttelse kunne ikke tage telefonen. Mig og min far gik så rundt for at se om der ikke var et nummer på ham manden der ejer dem men det var der ikke. På vej hjem fik min far så ringet til en af sine venner som er jæger og han kendte så nummert på en der tjekker op på skoven og sådan noget og så ringede vi så til ham da vi kom hjem. Og han sage så at vi skulle prøve at ringe til en der hed Lars som så var ham der ejede de der får. Han tog så ikke sin telefon og vi ringede 3 gange til ham. Vi besluttede så at gøre der ud og prøve på at rejse det der får op og det lykkes for os 2 gange med den ben kunne ikke bære den. Men den havde jo også de der to lam der som den jo også skulle passe på og alle de andre får var meget længere væk en dem. Vi fik jo så det får op på benene men det kunne jo ikke selv stå smiley Men vi fik i hvert fald flyttet den fra det kæmpe mudder hul den lå i. Jeg kunne se at den havde slidt alt pelsen af på den side den havde ligget på så den var helt blodig. Vi opgav så at få den på benene for den var alt for svag til selv at kunne stå. Den kaldte så sine små lam over til sig og de prøvede at die men moren fik så ramt den i hovedt fordi den spjettede smiley Men moren begyndte så at spise græs mens den lå ned. Den kunne ikke spise før fordi at den jo lå i et kæmpe mudder hul. Idag ringede vi så til ham manden der har fårene og han tog endelig sin telefon smiley Han kørte der ud lige med det samme og så her for en halv times tid siden ringede han til os og han havde fået fåret på benene igen og nu stod det og græssede :D!!<3 Og den's små lam har også fået mælk :-D!!<3 Så det fik en lykkelig slutning ;-D!!<3 Vi skal ud og se til det igen senere :-D!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil lige dele min glæde :-D!!
Kommentér på:
Vil lige dele min glæde :-D!!

Annonce