1.220 visninger
|
Oprettet:
MM og teddy {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en sød lille løvehoved han og kunne godt tænke mig at vide lidt mere om dem.
Jeg ved ikke om han er MM eller teddy, og hvad forskellen på disse to er? er der nogle der kan forklare mig det?
Fnug (min kanin) Har en utrolig tæt pels, næsten sådan vat agtig.. Og hans pels ugler utrolig hurtigt, så jeg er nød til at rede ham tit og ofte.
Fnug har både en fin manke og har længere hår på bagdelen, men han har dog så meget pels at det ikke er vildt markeret, men det er der
På forhånd tak
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 9 Svar: 145
apr 2010
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 7
Altså, så teddy er faktisk en fejl, så dvs at havde en teddy sådan rent race mæssigt faktisk er dårligt?
Og så kan jeg se i skriver 3 forskellige slags mm
mm, Mm og MM ??? Øhh.. Hvad skal det sige?? kan man evt læse om det nogle steder..
Det er min plan at jeg vil avle løvehoveder.. så det kunne jo være meget rart at havde styr på alt sådan noget inden
* Jeg skal nok få ham oprettet her i løbet af ugen, skal bare lige havde taget nogle billeder til hans profil *
aug 2011
Tak!!
aug 2011
Hvordan ser man forskel på om det er enkeltmanke eller dobbelt manke?
Er det hvor tyk manken er?? Eller hvordan vurderes det ?
aug 2011
apr 2010
aug 2011
Hvordan er det så med en teddy ? er det en fifty og noget man ikke rigtig kan regne med.. ??
aug 2011
Jeg glæder mig til at gå igang med min avl .. men min kære fnug kommer nok kun til at avle hygge kaniner.. !!
aug 2011
Altså.. tjo... det er alm pels på ryggen men dog længere end på vores nye hunner.. men ja.. pyt med det.. uanset hvad er han i hvert fald nuser hehe
MM og teddy