{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor valgte du kaninhop?
  • #1   3. okt 2010 1
    hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.¨ "jeg synes det er rigtig hyggeligt og sjovt og det synes mine niner også smiley har også mødt en del mennesker igennem det smiley
    2
    hvor mange gange om ungen hopper i ? "maks 1
    3
    hvilken sele er bedst ?
    BYGHOLMSELEN!! smiley

• #2   3. okt 2010 1: god motion hvor kaninen, sjov sport og så får man et andet forhold til kaninen smiley
    2: 1-2 gange om ugen smiley
    3: der er forskellige meninger. jeg har kun prøver hselen

• #3   3. okt 2010 okay tak

• #4   3. okt 2010 her kommer der nogen spøgersmål :)!
    1
    hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.

Jeg hopper med mine kaniner, for at aktivere dem og det er tydeligt at de nyder at komme ud og hoppe. For en del år siden, da jeg startede, var det på hyggebasis, men den dag idag tager jeg til en del stævner og mine kaniner nyder at komme ud og opleve noget. Det giver et helt specielt bånd til kaninerne. Det er hvertfald min erfaring med mig og mine kaniner smiley

2
    hvor mange gange om ungen hopper i ?
    Jeg hopper en gang i ugen, det er dog forskelligt hvilken dag. Der kan også være en uge hvor jeg ikke hoptræner, alt efter om der er stævne osv. smiley

3
    hvilken sele er bedst ?
    Jeg er rigtig glad for tawini og bygholmseler (h-seler), men brystselerne har jeg dog også et par stykker af, som jeg bruger af og til. + de tynde runde snore som jeg synes er super smiley

• #5   3. okt 2010 ok tak

• #6   3. okt 2010
    1
    hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.:

Jeg hopper fordi jeg synes det er sjovt, især at starte stævner og møde nye mennesker smiley Men elsker når man kan mærke kaninerne nyder det smiley Kunne ikke finde på at tvinge en nin til at hoppe.

2
    hvor mange gange om ungen hopper i ?

Jeg hopper for det meste 1 gang om ugen, kommer an på stævner osv

3
    hvilken sele er bedst ?

Jeg synes H-seler til nogle og brystseler til andre smiley

• #7   15. nov 2010 1.
    - Fordi jeg lærte Wind af kende, og fordi jeg godt kan lide at vinde, og da jeg ikke havde tid til hest, måtte det blive kaniner :b !!

2
    Hopper 1 gang om måneden ca. sommetider 2, kommer an på om der er stævner smiley
    Hopper næsten aldrig alene der hjemme, kun når der er gæster, og det er sjælent !!

hvilken sele er bedst ?

Aases styre for vildt xD

• #8   15. nov 2010 1
    Hvorfor jeg har valgt at hoppe med kaniner?
    Det hele startede faktisk med, at jeg vandt en kanin (Mimmers Amanda) i en fotokonkurrence.. Begge hendes forældre sprang konkurrencer, faren havde taget placering ved DM, så selvfølgelig skulle det prøves smiley
    Amanda blev super dygtig, og er en af stamkaninerne i min avl smiley

2
    Hvor mange gange jeg hopper om ugen?
    Ingen smiley Hopper 1-2 gange om MÅNEDEN !!

3
    Hvilken type sele jeg bruger?
    Jeg bruger h-seler.. Det er helt klart de bedste, og dem kaninen føler sig bedst tilpas i.. Der er desværre gået sport i at bruge BOGseler smiley
    Fandango gik med en brystsele, da han var mindre, fordi at han kunne vikle sig ud af h-selerne, ligemeget hvor meget de var spændt ind smiley

• #9   15. nov 2010 Anki:
    Ihhhh hvor føler man sig stolt, når ens "kaninhopper elev" skriver sådan smiley Hehe smiley

Godt vi begge er konkurrence mennesker YEARH !! smiley

• #10   15. nov 2010 Ved det ved det, er simpelthent så lærenem og god ! smiley

- Meget stolt af faktisk også har vundet over sin lære mester, huss bukker xD

Kommentér på:
hvorfor valgte du kaninhop?

Annonce