348 visninger
|
Oprettet:
hvorfor valgte du kaninhop? {{forumTopicSubject}}
her kommer der nogen spøgersmål :)!
1
hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.¨
2
hvor mange gange om ungen hopper i ?
3
hvilken sele er bedst ?
apr 2010
Følger: 71 Følgere: 106 Gnavere: 9 Emner: 40 Svar: 966
hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.¨ "jeg synes det er rigtig hyggeligt og sjovt og det synes mine niner også
2
hvor mange gange om ungen hopper i ? "maks 1
3
hvilken sele er bedst ?
BYGHOLMSELEN!!
apr 2010
Følger: 758 Følgere: 744 Gnavere: 6 Emner: 68 Svar: 899
2: 1-2 gange om ugen
3: der er forskellige meninger. jeg har kun prøver hselen
apr 2010
Følger: 107 Følgere: 100 Gnavere: 5 Emner: 188 Svar: 863
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
1
hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.
Jeg hopper med mine kaniner, for at aktivere dem og det er tydeligt at de nyder at komme ud og hoppe. For en del år siden, da jeg startede, var det på hyggebasis, men den dag idag tager jeg til en del stævner og mine kaniner nyder at komme ud og opleve noget. Det giver et helt specielt bånd til kaninerne. Det er hvertfald min erfaring med mig og mine kaniner
2
Jeg hopper en gang i ugen, det er dog forskelligt hvilken dag. Der kan også være en uge hvor jeg ikke hoptræner, alt efter om der er stævne osv.
3
hvilken sele er bedst ?
Jeg er rigtig glad for tawini og bygholmseler (h-seler), men brystselerne har jeg dog også et par stykker af, som jeg bruger af og til. + de tynde runde snore som jeg synes er super
apr 2010
Følger: 107 Følgere: 100 Gnavere: 5 Emner: 188 Svar: 863
apr 2010
Følger: 147 Følgere: 152 Gnavere: 4 Emner: 33 Svar: 194
1
hvorfor har DU valgt at hoppe med din kanin? jeg syntes det er en god måde at holde sine kaniner i from , men kun hvis kaninen syntes det er sjovt.:
Jeg hopper fordi jeg synes det er sjovt, især at starte stævner og møde nye mennesker
2
Jeg hopper for det meste 1 gang om ugen, kommer an på stævner osv
3
hvilken sele er bedst ?
Jeg synes H-seler til nogle og brystseler til andre
okt 2010
Følger: 140 Følgere: 138 Gnavere: 5 Emner: 24 Svar: 374
- Fordi jeg lærte Wind af kende, og fordi jeg godt kan lide at vinde, og da jeg ikke havde tid til hest, måtte det blive kaniner :b !!
2
Hopper 1 gang om måneden ca. sommetider 2, kommer an på om der er stævner
Hopper næsten aldrig alene der hjemme, kun når der er gæster, og det er sjælent !!
hvilken sele er bedst ?
Aases styre for vildt xD
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 215 Gnavere: 31 Emner: 53 Svar: 1.080
Hvorfor jeg har valgt at hoppe med kaniner?
Det hele startede faktisk med, at jeg vandt en kanin (Mimmers Amanda) i en fotokonkurrence.. Begge hendes forældre sprang konkurrencer, faren havde taget placering ved DM, så selvfølgelig skulle det prøves
Amanda blev super dygtig, og er en af stamkaninerne i min avl
2
Hvor mange gange jeg hopper om ugen?
Ingen
3
Hvilken type sele jeg bruger?
Jeg bruger h-seler.. Det er helt klart de bedste, og dem kaninen føler sig bedst tilpas i.. Der er desværre gået sport i at bruge BOGseler
Fandango gik med en brystsele, da han var mindre, fordi at han kunne vikle sig ud af h-selerne, ligemeget hvor meget de var spændt ind
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 215 Gnavere: 31 Emner: 53 Svar: 1.080
Ihhhh hvor føler man sig stolt, når ens "kaninhopper elev" skriver sådan
Godt vi begge er konkurrence mennesker YEARH !!
okt 2010
Følger: 140 Følgere: 138 Gnavere: 5 Emner: 24 Svar: 374
- Meget stolt af faktisk også har vundet over sin lære mester, huss bukker xD
hvorfor valgte du kaninhop?