Kryds fingre {{forumTopicSubject}}
Om ganske få minutter pakker jeg bilen, så skal jeg køre til Hirtshals og hente en veninde og derefter til Aalborg og hente LUX-pigen og derefter kører vi til Frederikshavn og tager færgen til Sverige.
Vi skal nemlig til Nordisk Mesterskab!
Det er ikke så vigtigt for mig, om nogen af dyrene får Nordisk mester titel. Det der kommer til at kræve de krydsede fingre er, at min skønne Molly gerne skal have et svensk cert. Hun er i forvejen både Dansk og Norsk champion, dvs. får hun et svensk cert bliver hun også svensk champion. Men i stedet for 3 champ-titler, vil hun få en speciel Nordisk champion titel for at være blevet champion i 3 Nordiske lande. Hvis hun bliver det, vil hun være den første af sin race med en Nordisk champion titel.
Så er meget spændt på, om hun klarer det!
Hun fylder 10 måneder på onsdag, så hun bliver under alle omstændigheder klippet efter udstillingen og skal så hjem i avl
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
Alle fingre og tæer er krydset herfra
Held og lykke
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Gnavere: 2 Emner: 6 Svar: 86
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Hedder det ikke 3xcert?
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Molly har dog 3 danske og 4 norske. Hun fik desværre ikke det svenske
Tilgengæld kom der nogle andre meget overraskende resultater, som jeg overhovedet ikke havde regnet med... Cavy Cats Duer På Taget og Cavy Cats Rotter På Loftet II blev henholdsvis BIRJ og BIRJ-R (de er kuldsøskende til Lille Mus, som jeg har haft tilsalg herinde). Dvs. Duen må føje NordjrV-10 på sin stamtavle som titel
I finalen blev hun BISJ 3 og dermed bedst placerede junior langhår på Nordisk, det er ret stort i sig selv, da Sverige har nogle af verdens bedste langhårsopdrættere
Derudover blev min opdrættergruppe med netop Duen og Rotten nr. 3 ud af 19 stillede grupper.
Så selvom Molly ikke fik sit cert, så er jeg tilfreds med resultaterne alligevel
apr 2010
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
apr 2010
Kryds fingre