{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

slå toiletbrættet ned (chin indlagt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Puha jeg er totalt rystet lige nu. Min chinchilla er sluppet ud i nat og jeg fandt ham imorges i toilettet meget svag smiley

Vi havde sat ham i et andet bur end normalt, da min anden chinchilla har øjenbetændelse og skulle have fred. Men han slap ud af buret og er endt i toilettet.

Han er blevet hastet på dyrehospitalet og er indlagt og ligger i varme/ilt skab. Så kryds fingre for min lille Gandalf for han har det ikke godt smiley

Og husk husk HUSK at slå toiletbrættet ned i alle situationer. Man ved aldrig hvad der kan ske...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slå toiletbrættet ned (chin indlagt)
  • #1   5. maj 2010 Krydser fingre , træls træls smiley

  • #2   5. maj 2010 krydser finger for han klare den

  • #3   5. maj 2010 Ejj.. krydser fingre for din lille gut (:
    Håber han klare den!<3


  • #5   5. maj 2010 Puuuh har lige talt med dyrlægen. Gandalf lever endnu og har spist rosiner. De holder ham til observation resten af dagen og måske natten med, men det væreste er forhåbentligt overstået.
    Det er meget sjældent at chinchillaer overlever at blive så afkølede, men gandalf er meget sund og kun 2 ½ år gammel, så han trodser forhåbentligt alle odds og overlever!


  • #6   5. maj 2010 Puha, Ja det lyder godt (:

  • #7   5. maj 2010 Vi plejede også altid at have døren lukket. Men det gik ligesom bare i glemmebogen efter vi havde haft chinchillaerne i nogen tid. Men nu har jeg sat en stor gul seddel på toilettet, hvor der står at brættet altid skal slås ned, så det bliver aldrig glemt igen, det kan jeg lige love dig!

    Og vi kommer sørme også til at bøde for det økonomisk, for Gandalf blev hastet ind på dyre-skadestuen før åbningstid smiley Og de har altid så fine priser i nattevagten. Men så længe han overlever kan pengene være bedøvende ligemeget!

    Han har været heldig!
    1) han er rimelig stor af en chinchilla at være, så han gled ikke helt ned
    2) der var en plast dufteting i toilettet, som han har raget ned og som han har kunne sidde på
    3) hans pels har suget en del af vandet i toilettet
    4) hans hoved var ovenvande.

    Men jøses en måde at vågne på mand. Finde sin halv døde chin i toilettet :-S


  • #8   5. maj 2010 Gandalf overlever sit nær fatale møde med toiletkummen smiley

    Det er nærmest er rent mirakel at han overlevede, men i hvert fald har han det godt og vi skal ud og hente ham om en time smiley


  • #10   5. maj 2010 God bedring til din lille Chin!!

  • #11   5. maj 2010 Og her er han så den lille fis: (link fjernet)
    Lige ankommet hjemme efter en dag hos dyrlægen. Kunne ikke lade være med at tage et enkelt foto før jeg satte ham ind i buret, for som I kan se var jeg mega happy over at have ham hjemme:-D
    Det lille kræ var noget slukøret og han har sovet lige siden han kom hjem smiley

    Og tak fordi I gad lytte. Jeg havde nær fået hjertestop, da jeg fandt ham helt våd og svag i toilettet imorges :-S


  • #12   6. maj 2010 Nej, hvor er han dejlig!
    Og selvfølgelig kan du bare skrive det, det er der jo intet om at man ikke må;)


Kommentér på:
slå toiletbrættet ned (chin indlagt)

Annonce