1.133 visninger
|
Oprettet:
slå toiletbrættet ned (chin indlagt) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Puha jeg er totalt rystet lige nu. Min chinchilla er sluppet ud i nat og jeg fandt ham imorges i toilettet meget svag
Vi havde sat ham i et andet bur end normalt, da min anden chinchilla har øjenbetændelse og skulle have fred. Men han slap ud af buret og er endt i toilettet.
Han er blevet hastet på dyrehospitalet og er indlagt og ligger i varme/ilt skab. Så kryds fingre for min lille Gandalf for han har det ikke godt
Og husk husk HUSK at slå toiletbrættet ned i alle situationer. Man ved aldrig hvad der kan ske...
apr 2010
Følger: 28 Følgere: 20 Gnavere: 4 Emner: 13 Svar: 57
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Gnavere: 4 Emner: 9 Svar: 158
apr 2010
Følger: 47 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 21 Svar: 38
Håber han klare den!<3
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 27 Svar: 175
Det er meget sjældent at chinchillaer overlever at blive så afkølede, men gandalf er meget sund og kun 2 ½ år gammel, så han trodser forhåbentligt alle odds og overlever!
apr 2010
Følger: 47 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 21 Svar: 38
apr 2010
Og vi kommer sørme også til at bøde for det økonomisk, for Gandalf blev hastet ind på dyre-skadestuen før åbningstid Og de har altid så fine priser i nattevagten. Men så længe han overlever kan pengene være bedøvende ligemeget!
Han har været heldig!
1) han er rimelig stor af en chinchilla at være, så han gled ikke helt ned
2) der var en plast dufteting i toilettet, som han har raget ned og som han har kunne sidde på
3) hans pels har suget en del af vandet i toilettet
4) hans hoved var ovenvande.
Men jøses en måde at vågne på mand. Finde sin halv døde chin i toilettet :-S
apr 2010
Det er nærmest er rent mirakel at han overlevede, men i hvert fald har han det godt og vi skal ud og hente ham om en time
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
apr 2010
Lige ankommet hjemme efter en dag hos dyrlægen. Kunne ikke lade være med at tage et enkelt foto før jeg satte ham ind i buret, for som I kan se var jeg mega happy over at have ham hjemme:-D
Det lille kræ var noget slukøret og han har sovet lige siden han kom hjem
Og tak fordi I gad lytte. Jeg havde nær fået hjertestop, da jeg fandt ham helt våd og svag i toilettet imorges :-S
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
Og selvfølgelig kan du bare skrive det, det er der jo intet om at man ikke må;)
slå toiletbrættet ned (chin indlagt)