1.164 visninger
|
Oprettet:
slå toiletbrættet ned (chin indlagt) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Puha jeg er totalt rystet lige nu. Min chinchilla er sluppet ud i nat og jeg fandt ham imorges i toilettet meget svag
Vi havde sat ham i et andet bur end normalt, da min anden chinchilla har øjenbetændelse og skulle have fred. Men han slap ud af buret og er endt i toilettet.
Han er blevet hastet på dyrehospitalet og er indlagt og ligger i varme/ilt skab. Så kryds fingre for min lille Gandalf for han har det ikke godt
Og husk husk HUSK at slå toiletbrættet ned i alle situationer. Man ved aldrig hvad der kan ske...
apr 2010
Følger: 28 Følgere: 20 Gnavere: 4 Emner: 13 Svar: 57
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Gnavere: 4 Emner: 9 Svar: 158
apr 2010
Følger: 47 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 21 Svar: 38
Håber han klare den!<3
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 27 Svar: 175
Det er meget sjældent at chinchillaer overlever at blive så afkølede, men gandalf er meget sund og kun 2 ½ år gammel, så han trodser forhåbentligt alle odds og overlever!
apr 2010
Følger: 47 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 21 Svar: 38
apr 2010
Og vi kommer sørme også til at bøde for det økonomisk, for Gandalf blev hastet ind på dyre-skadestuen før åbningstid
Han har været heldig!
1) han er rimelig stor af en chinchilla at være, så han gled ikke helt ned
2) der var en plast dufteting i toilettet, som han har raget ned og som han har kunne sidde på
3) hans pels har suget en del af vandet i toilettet
4) hans hoved var ovenvande.
Men jøses en måde at vågne på mand. Finde sin halv døde chin i toilettet :-S
apr 2010
Det er nærmest er rent mirakel at han overlevede, men i hvert fald har han det godt og vi skal ud og hente ham om en time
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
apr 2010
Lige ankommet hjemme efter en dag hos dyrlægen. Kunne ikke lade være med at tage et enkelt foto før jeg satte ham ind i buret, for som I kan se var jeg mega happy over at have ham hjemme:-D
Det lille kræ var noget slukøret og han har sovet lige siden han kom hjem
Og tak fordi I gad lytte. Jeg havde nær fået hjertestop, da jeg fandt ham helt våd og svag i toilettet imorges :-S
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
Og selvfølgelig kan du bare skrive det, det er der jo intet om at man ikke må;)
slå toiletbrættet ned (chin indlagt)