min hamster er gået bort 😭 min hamster er gået bort 😭
Hej. Min hamster har været meget stille her i nat og i går men jeg troede den sov eller jeg ved ikke hvornår den døde eller hvorfor men den plejer at larme i sit hjul om natten men den var helt stille også glemte jeg at stille den op på badeværelset så jeg kunne sove i ro men den var stille i går aftes også hertil morgen lå den et sted i buret den aldrig sover, så jeg prøvede lige så stille at prikke til den.. Ingenting.. Prøvede så at holde den.. Ingenting den er død jeg er så ked af det. Jeg havde lavet et lille rør den kunne lægge i men den gik bare igennem det og bed i det. Den havde aldrig rigtigt fundet af at drikke vand af sådan en af de der vand dimser man trykker op på og der så kommer vand. Men så har jeg prøvet at vise den det ved at trykke op den der også give den vand fra min finger. Det kunne den godt det var bare når der ikke var noget vand tilbage på min finger, bed den i den. Jeg ved simpelthen ikke hvad den er død af.. 😭😪😥 men det er den når ja og den lå der hvor den plejer at vente på jeg kommer og giver den vand. Det er bare så synd for den. I går da jeg fik flyttet nogle ting fra et sted hjem igen, så da jeg pakkede ud var ligesom ikke plads til at den kunne stå på mit værelse så den kan allerede ha været død i Går....vand niveauet de sidste tre dage har været Ca. Det samme.. Så jeg tror at det enten er at den 1) har spist pap og dens tarm system ikke kunne klare det eller 2) ikke drak nok vand. og når ja da jeg fandt den død i dag 😔😢. Så lignede det at den havde kinderne fulde af mad det havde den tror jeg ihvertfald. Nå hvad tror i er sket med min lille pjevs?
feb 2015
Følger: 1 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 3 Svar: 38
mar 2015
Følger: 6 Følgere: 13 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 40
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
mar 2015
Følger: 6 Følgere: 13 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 40
Nej ikke rigtigt .. Eller jeg ved det ikk..
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
jan 2014
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 4 Emner: 21 Svar: 291
min hamster er gået bort 😭