{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Marsvine hunner. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har næsten lige haft marsvin, og da min mor var så glad for dem, at vi faktisk alle stod og stor tudet da vi ingen havde mere, er vi ved at overveje at købe nye. Vi tænker lidt om det skal være 2 hunner, jeg ved ikke så meget om marsvin, og deres adfærd, men jeg ved at de er flokdyr, og skal gå med mindst en mere, og at to hanner sagtens kan gå sammen, (det gjorde vores,) men jeg tænkte lidt ang to hunner.
Lige et par spørgsmål:

Kan de i det hele taget gå sammen? (Er jeg nu ret sikker på men vil lige være sikker.)

Når de er i brunst, hvor tit er de det så, og hvordan ændre deres adfærd sig? Bliver de aggressive?

Skal de bare gå sammen fra første dag, eller skal de gå alene i noget tid?

Tak på forhånd. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvine hunner.
  • #1   23. jul 2014 Og lige et sidste spørgsmål, selvom jeg ved at man faktisk ikke kan svare på det, men hvad vil i foreslå af køn?

• #2   23. jul 2014 To hanner eller to hunner, og så bare dem man falder for smiley

• #3   23. jul 2014 Ok. Nu ved jeg, at her i familien, falder vi let, for dem der snakker meget, for nøj hvor er her trist nu, vores snakkede 24/7, og når der ikke engang er en tilbage, er her skam stille. smiley

Men lige nu, står marsvin på pause, for vi skal måske have kat, og hvis vi køber kat, skal vi ikke have marsvin, for det bliver for meget med 3 nye dyr, da vi har ret mange i for vejen. smiley

Men, jeg forsker stadig lidt i det med marsvin, for i det tilfælde, at vi vælger marsvin, så har jeg gerne masser af viden til den tid. smiley Det kan jo også ske, at jeg har marsvin om nogle år, eller om allerede et år, buret er gemt nemlig, for min mor kunne ikke nænne at smide det ud, hun er vidst ret nede, da hun faktisk altid snakkede med dem.. Men som sagt, var det et stort tab, og vi savner dem allerede ekstremt. smiley

Kommentér på:
Marsvine hunner.

Annonce