{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Marsvine KAOS! {{forumTopicSubject}}

Ih et kaos.
Min søster har 6 marsvin:
3 hunner (en steril, to fertile)
1 han (nu kastreret)
2 unger (hun 7 mån, han 6 mån)
Han ungen har hendes egne fået, hunnen har hun fået af en bekendt.
De går sådan her i 3; 1,5l x 1b burer.
Bur 1-
*Steril voksen hun
*Han unge (nu kastrat)
Bur 2-
*Fertil voksen hun
*Kastrat voksen
Bur 3-
*Hun unge
*Fertil voksen

Sagen er/ De to voksne fertile hunner kan ikke gå sammen. De ser rødt så snart de ser hinanden, og klikker tænder voldsomt bare af lugten.
Derfor prøvede vi at sætte hun ungen ned i bur 3, som der også står.
Men hende fik vi hurtigt op igen da den fertile hun fløj lige i flæsket på hende, så hun sad og klikkede tænder i flere timer.
De mødte så hinanden over nogle dage, og vænnede sig til hinanden. Så her et par uger siden hører jeg et skrig fra bur 3, og finder den fertile hun med et stor tot i munden, tydeligvis fra den lille, som har et bidsår på den bare plet.
Jeg tager så den lille op, og siger til min søster at den ikke skal derned igen.
Så blev hendes han-unge kastreret, i håb om at han kan danne bur med den fertile hun unge. Så vi vaskede et 1l x 1b bur. Han ungen sagde ingenting andet en at sidde i hjørnet hvor hun ungen stod og vrikkede mås foran. Da han så er på vej ind i en hule begynder hun at parre ham, så han suser ind, hun efter, så kommer de begge ud igen, nu går hun ind først og når han prøver jager hun ham ud. Jeg tager så hulen ud, men i det øjeblik styrter hunnen ud og begynder etnslagsmål. Jeg får dem stoppet hurtigt' men hannen har fået et blødende sår på øret.
Så tænker jeg, nu er det nok. Så jeg sætter alle marsvin sammen ud i vores
kæmpe badekar uden vand, og smækker en massw
grønt derned. De to voksne fertile hunner farer som altid i flæsketnpå hinanden, så de kommer asap tilbagentil deres bur. De andre går nu og æder i min søsters badekar kl. 1 om
natten, tør sgu ikke gå i seng.
Min søster er ikke hjemme og jeg har ZERO forstand på marsvin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvine KAOS!
Kommentér på:
Marsvine KAOS!

Annonce