{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Spørgsmål omkring udstilling {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
Jeg har tænkt på at få kassebedømt Moonlight, Sasha og Azora den 30/11-13.
Men er der ikke en katagori hvor de alle er inden under. Istedet for at bedømme dem individuelt? Jeg ved man kan udstille ''hun med unger''
Men hvad hvis det er 3 søskende. De er 6 mdr. på dagen.
Kan man det?
Kan det ikke betale sig?
Når der står U/V/H er det så ikke'' v=voksen. U=ungdyr osv?
Skal de 3 tøser ikke indunder U? Eller kan de blive bedømt sammen?
Når der står Klasse? Hvad menes der med det?
Og der hvor der står Kat.nr. Er det ikke til hvis det er en udstille på en hel dag eller flere, hvor man får tilsendt et katagori nummer?
Men hvordan får man fat i det Kat.nr?
Og så kan jeg ikke lige huske, med den Anmeldelsesliste og ejererklæring. Kan huske jeg lavede/udfyldte den på min pc, men kan ikke huske om man skal sende den med over mail når man tilmelder sig?
Ved i evt. den præcise adr. på kassebedømmelsen?
Ved det er midt-Vestsjælland der afholder den, og ved hvem jeg skal tilmelde mig hos. Men den præcise adr.?

Sorry jeg spørg om så mange ting!
Men mit hovedet er ved at springe i luften af at tænke så meget over noget jeg intet aner om.
Sidst jeg var til noget, det var den 5/1-13 kassebedømmelse/nytårs kåring i Hillerød. Og kan simpelthen ikke huske hvordan man gør smiley

I må meget gerne svare på så mange af spørgsmålene i kan:D

Ha' en god aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål omkring udstilling
  • #1   25. okt 2013 Art?

• #2   25. okt 2013 Hej smiley

For det første skal du huske, man udstiller ikke på en kassebedømmelse - man får dyrene bedømt smiley

Men når de netop er 6 måneder på dagen, kan du få dem bedømt og registreret som voksne dyr, og de skal bedømmes hver for sig, selvfølgelig smiley

Alle dine andre spørgsmål henvender sig til udstilling, og det er ikke relevant til kassebedømmelser - men spørg arrangøren af kassebedømmelsen med tid og sted, dommeren/dommerne er flinke til at fortælle og vise dig, hvis noget er udfyldt forkert smiley

Du skal ikke være så nervøs - kassebedømmelser er ikke så formelle, og et rigtig godt sted til at lære om kaninbedømmelser, især unge nye avlere kan få god hjælp og rådgivning af dommerne under en kassebedømmelse smiley

Held og lykke smiley

• #3   25. okt 2013 Nøvling er som altid rigtigt på den smiley

• #4   25. okt 2013 Hov! Kanin..... smiley Sorry smiley
    1000 tak NøvlingKaniner.
    Ved godt at en kassebedømmelse ikke er det samme som en alm. udstilling, tænkte bare at jeg kunne spørger om det hele, istedet for at oprettet flere emner, omkring lidt forskelligt smiley
    Men super duper smiley
    Man kan vel ringe til sin lokalforening? Eller svare de ikke på sådanne ting?

• #5   25. okt 2013 De burde hjælpe medlemmerne, så jeg synes du skal ringe til formanden af lokalforeningen og forhøre dig smiley

• #6   25. okt 2013 Okay smiley Det gør jeg i morgen, hvis jeg kan huske alle de ting! Tror jeg skal skrive det ned:P Så jeg ikke glemmer alle de ting jeg skal spørger om smiley
    Men tak for svar! smiley

Kommentér på:
Spørgsmål omkring udstilling

Annonce