1.119 visninger
|
Oprettet:
Gøre kanin RIGTIG tam?? :)) {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe gået og tænkt på om der ikke er et lille trick til at gøre sin kanin tam??
nu ved jeg godt at man skal holde sin kanin og kæle med den osv. men jeg tænker bare om man for eksempel skulle snakke med den? eller lign.
Tak
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Gnavere: 1 Emner: 47 Svar: 305
jan 2012
Følger: 44 Følgere: 57 Gnavere: 17 Emner: 8 Svar: 407
Ja, som du jo har skrevet så kæle med den og nusse den så tit du kan. Du kan (hvis du må) tage den med ind og lære den nye steder at kende. Og hvis den syndes det bliver "uhyggeligt" skal du så være er for den selvfølgelig
Jeg har hørt at hvis man springer med sin kanin for man osse et tæt knyttet bånd.
Og bare tit være sammen med den og lave forskellige ting f.eks.: Kæle, snakke, hoppe, gå tur, vise tillid, vise nye steder osv.
Håber det kunne hjælpe lidt :b
dec 2012
oorhh du ved ikke hvor mange gange jeg har plaget (staves) om jeg ikke nok måtte få min kanin indenfor men min mor har rigtig meget allergi
Tusind tak, jeg vil gøre alt det du skrev, man kan jo også bare vise den nye steder udenfor? <3
Tak for svar
dec 2012
sep 2010
Følger: 125 Følgere: 128 Gnavere: 4 Emner: 12 Svar: 49
jan 2012
Følger: 44 Følgere: 57 Gnavere: 17 Emner: 8 Svar: 407
Men ja osse nye steder udenfor og hvis i har en mark ved siden af huset. Eller et skur den ikke kender. Der er mange muligheder
dec 2012
Gøre kanin RIGTIG tam?? :))