Indlæser...
Sortering
Heeey alle! Vil da lige gøre opmærksom på at i skal huske konkurrecen der kører i øjeblikket ;) Husk at kigge efter det i forummet....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
302
Drømmebur!!! :D http://hegnslageret.dk/kanin-marsvin-128/kanin-marsvinhuse-129/kaninhus-med-loebegaard-str-xxl-3ks-545.html Det vil je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
339
Gnavergruppe for alle gnaver elskere(: Hej. :) Jeg har oprettet en gruppen for alle os som elsker vores gnavere, hvilket jeg tror du gør når du nu har en b...
Off Topic
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
753
Stemme ind :D Hejsa :* Hvis i er rigtig søde så stemmer i Mit (Marsvin Mary R.I.P && Strandengen's Miss Candy) ind :'D -Louise,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
255
Gnavergruppe for alle gnaver elskere(: Hej. :) Jeg har oprettet en gruppen for alle os som elsker vores gnavere, hvilket jeg tror du gør når du nu har en b...
Off Topic
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
695
Gnaver grene nogen der ved om hvilken træ sorter et marsvin kan tåle at gnave i??? ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
973
Valg af tema! Så skal der vælges et tema til ugens konkurrence, 1 stemme pr. person. Man skal bare skrive nr. på det tema man helst ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
1.233
Stald maehlitz - Opdræt af DV, FV, H Hej alle sammen. Jeg har et opdræt af Dværgvæddere, Fransk væddere og hermelin. Vi opdrætter kvalitetskaniner, men ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
1.605
Foder til marsvin. Jeg skal anskaffe mig to marsvin om en måneds tid eller to og er ved at undersøge forskellige ting. Er der bestemte ...
Generel Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
907
sygdom? Hej :) I løbet af 1,5 år ca. mistede jeg 5 af mine marsvin..De havde det rigtig godt, og intet kunne forårsage en evt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
657
ideer til navn til marsvin opdræt ? nu er jeg jo så heldig at jeg faktisk er ved at starte et lille marsvine opdræt op. Jeg vil helst avle de forskellige ...
Off Topic
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
756
Alder på Marsvin Hey, Min gamle Teddy er over 4år gammel, hun er begyndt og tabe sig, men appetitten fejler ikke noget og det gør hendes...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
1.531
Bad et marsvin? Jeg syntes mit marsvin trænger til et bad... Men hvordan skal jeg gøre, vandet skal vel være lunket, men skal jeg brug...
Generel Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
4.131
Skæl og kløe ved marsvin.. Er der nogle der har erfarring med kløe og hvidt skæl? Mit marsvin er begyndt at klø sig meget og kan se det er ved bag...
Generel Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
1.125
Velkommen Velkommen til ugens marsvin, hvis du er i tvivl om noget må du meget gerne spørge her :o)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
365
Sår bag ved øret? :) Mit ene marsvin Hannibal, har et sår bag sit ene øre, og der er ikke skorpe eller noget på. Det er bare et sår, der hve...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
2.530
Velkommen Hej, Velkommen til til Teddy gruppen! Du er velkommen til at skrive noget om dig og hvorfor du kan lide racen Teddy...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
1.147
Et marsvin mere.. Jeg kunne godt tænke mig at Alberte får en legekammerat, men jeg har lige et par spørgsmål til jer inden !! Skal man...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
1.384
marsvin alder hvorgamlebliver marsvin ca,
Generel Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
1.032
Pasning af tænder hos gnaver Undrer det dig at dit kæledyr er altid gnaver på noget? Dens fortænder, ligesom hos alle mus, rotter, hamster og marsvi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
3.155

Annonce