Forum kategorier

Gode ideér og råd til hamsterejere!

Gode ideér og råd til hamsterejere!

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Opdragelse af Hamster:)??? Hej Alle. Her i tirsdags fik min veninde en hamster, da den er meget urolig, og slet ikke tam vil vi høre hvad man kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. sep 2012
Visninger:
1.320
Ude eller Inde? Hej Alle;) Jeg vil bare lige høre om Hamstere kan stå udendørs, eller om det vil blive for koldt, da, jeg har en venin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
757
Off-topic! Dyremishandling hos dyreforhandlere I går var jeg en tur i plantorama med min lille søster. Inde ved hamsterne var der en meget lille hamster (for mig lign...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2011
Visninger:
3.048
vild hamster! Jeg har lige fået et nyt medlem, men hun er altså dame med stort D. Hvordan tæmmer man lige en hamster? Jeg plejer bare...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2011
Visninger:
1.560
Erfaringer med parring af dværghamstere? Hej allesammen. I morgen får jeg en hun hamster, hvilket betyder at jeg både har en hun og en han! Jeg har nogle spørgs...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. dec 2011
Visninger:
2.022
Stamtavle Hvordan får man stamtavle til dv. hamster? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. nov 2011
Visninger:
939
Hvad sover jeres små venner i? Ja, som overskriften siger: Hvad sover jeres hamster/ dv. hamster i? Min den ene sover i hamstervat, mens den anden kun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. okt 2011
Visninger:
505
Hamster udenfor? Er der nogle af jer eller kender i nogen som har hamstere udenfor?? :-) ..både hamster og dv. hamster :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2011
Visninger:
852
Koooom så! Lad os få noget gang i gruppen! :D:D Hvad har i i jeres buer som jeres hamster kan kradse i - synes nemlig at begge ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
964
Nyt billede? :) Er der nogen som synes at vi skal have et nyt billede? evt. hvilket? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2011
Visninger:
875
Gode hjemmesider! Hejsa! Er der nogle som har nogle gode hjemmesider om evt. hamster velfærd eller billige hamsterudstyr?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2011
Visninger:
1.020
øjenbetændelse .. Jeg har til min skræk opdaget at det ene dværghamster har fået øjenbetændelse!! Er der nogen af jer som har oplevet det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2011
Visninger:
871
Grene! Jeg har sat en et par grene ind i Mr. Mis bur for at gøre det mere spændende - og i kan tro at han kan lide det! Han kl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2011
Visninger:
721

Annonce