Forum kategorier

Jyllands Kaninhop Gruppe

Jyllands Kaninhop Gruppe

Medlemmer: 34
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Halloween hop i Aarhus Aarhus og Omegns Kaninavlerforening indbyder til Halloweenhop søndag den 28. oktober. Stævnet foregår i Børnenes Hus, H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2012
Visninger:
568
Stævne i Skødstrup d. 25. august 12 (Kanin) I dag er der præcis en uge til sidste frist for at komme med til dette stævne :) Så sidste frist er altså d. 21. aug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. aug 2012
Visninger:
817
Hopdag d. 12. Juli (Vestjylland) Christine og jeg holder hopdag d. 12. Juli hos Christine. Tid vil komme senere, når vi nærmer os, men ca. fra kl 11 til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jun 2012
Visninger:
659
USM Så ligger usm lige om hjørnet - Hvem kommer ? :-D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2012
Visninger:
778
Hopdag i Skjern d. 06/05/12! Hejsa :-) Christine Vang og jeg (Mette Wraae) afholder hopdag d. 6 Maj 2012. Vi hopper Let, Middelsvær, Svær både lig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2012
Visninger:
844
Nyt gruppebillede. Da det er ved at være lang tid siden, at gruppen sidst fik skiftet gruppens billede. Derfor har du muligheden for at li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2012
Visninger:
1.046
21. april - Skanderborg - Stævne Tilmeldingen til stævnet i Skanderborg er nu blevet åben :) Sidste frist er d. 14. april :) Der hoppes: Let lige Vete...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2012
Visninger:
424
Hvem holder hopdag? Hej. Jeg tænkte på om der ikke snart ville være en hopdag her i kommende måned evt? Jeg har ikke selv mulighed for at h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
1.115
Hop - Inde eller ude? ja hopper jeres kanin best inde eller ude? Min ene kanin simba springer best ude, ved ikke hvorfor men han har et e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2012
Visninger:
503
Gået i stå... Synes lidt gruppen er gået i stå.. Det ville være dejligt, hvis vi fik lidt gang i den igen. Det kan godt være lidt svæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. okt 2011
Visninger:
454
Kommende mandagsstævner - Århus Alle stævner koster 10 kr pr start. Mandag d. 3. oktober 2011 Let lige Sidste frist på følgende mail – mariagadkja...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2011
Visninger:
299
Hopdag d. 4. august (vestjylland) Da kaninlejeren er aflyst, laver Rikke og jeg derfor en hopdag i stedet. Det vil blive afholdt hos mig i Spjald - Det s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jul 2011
Visninger:
444
Kaninlejr i uge 31 - Østjylland. Så har kathrine og jeg arrangeret kaninlejr d. 3-5 august 2011 - det vil foregå hjemme hos hende nær Randers. (adresse ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2011
Visninger:
1.254
Søger tansport af kanin: Sønderjyland - Østjyland Jeg søger en som kører fra Sønderjyland(byen skal i nok få afvide) og kan tage en kanin med til Midt/østjyland! kan skr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2011
Visninger:
435
Hopdag ved Stald Malega - Østjylland Så arrangere mig og Julie en hopdag ved mig :) Det foregår torsdag d. 28. juli 2011 (Uge 30) Hopdagen befinder si...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
590
Kaninlejr i Jylland Så har kathrine og jeg arrangeret kaninlejr - det vil foregå hjemme hos hende nær Randers. (dato kommer når vi så småt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2011
Visninger:
1.283
Bryst sele Hvad str tror I Mine kaniner skal bruge ? Thumb's up : http://gnavergalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=11942 Daim : ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
735
hopdag i østjylland jeg holder hopdag først i juli:) man må MEGET gerne tag spring med da jeg ikke har så mange. men bomme skal kunne fald...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2011
Visninger:
616
Hop dag (Nordjylland) Heeej alle GG'er!! Mig og min veninde laver en hop dag, det er i 7741 Frøstrup, skriv en PB for at få adressen. Alle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2011
Visninger:
889
Hopdag? Er der en der holder hopdag omkring Ringkøbing eller Videbæk? Jeg vil gerne have min kanin med ud at se hvordan hun er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2011
Visninger:
268

Annonce