Forum kategorier

Dem med Guldhamstere:)

Dem med Guldhamstere:)

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Vis dit bur Kan I ikke smide nogle billeder ind af jeres bure? Jeg skal snart have guldhamster og mangler lidt inspiration :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
797
navn???????? hej Alle:) Er der nogen af jer der har et godt navn til min hamster, som er en han:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. sep 2012
Visninger:
458
Hvilke Grøntsager??? Heej Alle:) Hvilke grøntsager og frugt må Hamstere få, og hvilke må de absolut ikke få??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. sep 2012
Visninger:
555
Inde eller Ude? Hej Alle Jeg vil bare lige høre om Hamstere kan stå udendørs, eller om det vil blive for koldt, da, jeg har en veninde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
1.646
Knude i bagpoten:( Hej Alle:) Min hamster, har en okay stor knude i bagpoten, men hun spiser og drikker som hun plejer, og er glad, for a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
836
hamster??? (hjælp) hej jeg over vejer kraftigt en hamster eller to men jeg ville gerne lige høre hvordan man skal passe dem. og om det pas...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2012
Visninger:
1.554
søger søger et guldhamster unge til min søn! nogen der har unger? på sjæland
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2012
Visninger:
930
Hamster fra DAlum el. Svensborg. Hej piger og drenge. :-D Over skriften siger næsten alt. Har du købt en gylden eller to farvet ( creme hvidbåndet ) tal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2011
Visninger:
800
Kan hamstere savle?? Hej alle sammen jeg har en hamster på lidt over 1 år. Da jeg havde dem med på ferie tog jeg den med ud, efter ca. 10 mi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
1.254
Mørke pletter? Min hamster Mulle har nogle mørke pletter på huden, er det normalt??? Når man børster ham kan man se nogle sort/grå ple...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2011
Visninger:
1.663
se mit nye guldhamster er hun ikke dejlig ? :) hvad hedder hendes farve er der nogle der ved det ? http://www.gnavergalleri.dk/gal_vis...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2011
Visninger:
1.598
Så har Polle været til Dyrlægen Apollo havde jo nogle sår på ryggen, så vi var til dyrlægen med hende i dag. Det var første gang og hun tog det hele i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
731
Sår på ryggen(Hjælp Apollo har en masse sår på sin ryg, først havde hun kun et men det begyndte at hele. Nu har hun over 4 og aner ikke hva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jun 2011
Visninger:
2.525
Avl ? Tænker på at bruge Rody til at avle med? Men har ingen forstand på det. Han er nemlig så stille og rolig og meget bør...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2011
Visninger:
1.343
Må hamstere få jordbær??? Må hamstere få bær som f.eks. jordbær, hindbær og brombær??? De må jo få det meste, men vil bare lige være helt sikker...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jun 2011
Visninger:
10.450
Negle Heej allesammen. Mit guldhamster er begyndt at få lange spidse negle, det gør ondt at ha hende siddende selv om jeg ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. maj 2011
Visninger:
649
Må hamstere få nødder og mandler??? Må hamstere få hasselnødder og mandler??? Jeg har vist engang hørt nogen sige at de ik' må få mandler, ved bare ik' om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2011
Visninger:
7.783
hvor kan den købes? hej jeg har kikket flere gange og vil godt have sådan en her: http://www.gnavergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2011
Visninger:
768
Problem med mit hamster. Hej. Ja altså jeg har et spørgsmål, angående om mit guldhamster. Og det jeg vil vide er, hvorfor hun ligger sig på ryg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
1.374
sele? *kan man få seler til guldhamstere? *hvor kan man købe dem? *er det for risikabelt fordi de er så "skrøbelige"? *h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
359

Annonce