Forum kategorier

Dværg hamster

Dværg hamster

Medlemmer: 111
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Forside billede til bog :-) Hej allesammen :-) Det skrider godt fremad med min bog, og selvom jeg regnede med at være færdig først i fedruar, så s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2011
Visninger:
1.183
Carefresh Jeg har i lang tid overvejet at gå over til carefresh da jeg er bange for at at støvet fra spånerne går ind og irritere...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
1.478
Sammensætning af voksne (han og hun) Nu har dværghamstre jo en tendens til at være ret så kønsaggressive, og jeg har aldrig forsøgt at sammensætte en han og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
631
mad til dværghamster jeg har læst et sted at man godt må gi dem nogle fugle blandinger, men må man gi dem sådan en foder kugle som man plej...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2011
Visninger:
1.508
Nyt Dværg hamster :) jeg købte i går et nyt dværghamster :) hun hedder Pusling .. kigger i ikke forbi og smider en bedømmelse og kommentar :...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
488
Hjælp til navn! Hejsa, Vil i hjælpe mig til et navn til mit hamster:D Det er en dreng, Rød,Orange ( Lys ) i farven:D Elsker sliksten, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2011
Visninger:
611
kinesisk dværghamster hvor mange her ind er ejer af lige netop den race :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2011
Visninger:
568
ADMIN: Annoncering IKKE tilladt! <b>Hej alle!</b> Jeg vil gøre opmærksom på, at det IKKE er tilladt hverken at annoncere eller reklamere i nogen af G...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. feb 2011
Visninger:
386
mit første dvæghamster Jeg har købt min aller første gnaver får 3 dag siden, kinesisk dvæghamster, hun er håndtam fra dyre handleren. Men det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. feb 2011
Visninger:
715
??? er der nogen der vil udfordere mine hammier??? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jan 2011
Visninger:
295
Billeder til bog? Hej alle sammen. Jeg er ved at skrive en bog om hamstere og synes selv at den indtil videre er ret god og nem at forst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2011
Visninger:
1.401
Min hamster stiller snart træskoene :/ Idag sad min far og spurgte om jeg snart var parat til og sige farvel til min elskede Pancake? Jeg kiggede lidt på ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2011
Visninger:
628
tyk hamster gør det noget at ens hamster er rigtig tyk?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
3.152
Hjælp mit hamster bløder!! Hej, Mit hamster Mille bløder nede i enden, Jeg tror det er den hvor hun føder ungerne, der bløder, hvad skal jeg gøre?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2011
Visninger:
2.473
Rosiner?? Min mor giver min hamster rosiner, er det godt? Min haster kan godt lide dem, men jeg er bange for den ikk må få så'n n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2011
Visninger:
3.468
Er det her en go' ting? :) Hej :) Er det en god ide at have det her i hamster buret?:) -eller kan den komme til skade? http://www.honnibonni....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2011
Visninger:
376
Hundekiks? jeg skal bare lige være sikker på de her ting hvis man giver sin hamster hundekiks:) 1:skal der være kød i? 2:hvor ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2010
Visninger:
655
Aggressiv dværg hamster For få dage siden fik jeg dværg hamster igen, for første gang i 10 år. Da jeg var 14 år, avlede min far og jeg dværg h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2010
Visninger:
4.689
ADMIN: Velkommen - Info <b>Hej alle!</b> Denne gruppe er oprettet med henblik på at samle dværg hamster ejerne, her på GnaverGalleri. <b>...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
977

Annonce