Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
De forskellige racers temperament
Jeg fik den ide at lave et lille opslag omkring de forskellige racer. Derfor ville jeg blive glad hvis i ville bruge de...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
15. jul 2012
Visninger:
760
|
Lidt farvehjælps assistance
Ja, som nogle af jer måske har lagt mærke til har Abbigail for en uges tid siden født 3 velskabte, store og utrolig dej...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
31. maj 2012
Visninger:
473
|
Grøntsagsliste
Synes gruppen trængte til en grøntsagsliste, hvor man kan se C-vitaminindhold m.m. og da jeg ikke kunne få lov at lave ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
7. mar 2012
Visninger:
924
|
Kønsmoden?
Mit hun marsvin har 5 unger, hvor to af dem er hanner.. De er nu 2 uger og 3 dage, og den ene han er begyndt at hoppe p...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
570
|
gravidt marsvin
Mit marsvin er med unger, og hun er blevet rigtig stor om maven :)
Man kan mærke ungerne sparke inde i maven :)
Hvorn...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
14. dec 2011
Visninger:
2.578
|
Vægt?
Er der nogle som ved hvor meget et hun marsvin mindst må veje, inden hun skal parres?, eller om vægten ikke gøre så meg...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
15. maj 2011
Visninger:
699
|
Billeder søges
Jeg vil rigtig gerne på et tidspunkt lave en farveoversigt med billeder, og derfor søger jeg allerede nu billeder jeg m...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
785
|
|
|
Oversigt over tegninger
Denne oversigt er lavet af en af mine gode venner, Claus, der har Olympias opdræt, og jeg synes den er god at have ligg...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
4.437
|
Oversigt over agoutier og argenter
Denne oversigt er lavet af en af mine gode venner, Claus, der har Olympias opdræt og jeg synes den er god at have ligge...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
1.836
|
Farvenavne
Denne liste er lavet af en af mine gode venner, Claus, der har Olympias opdræt og jeg syntes den er brugbar at have lig...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
2.135
|
Jeres ''stalde''/bure
Ja, da jeg lige p.t har min lille nye redningsmut og hendes veninde som jeg har døbt Fantasy (mest grundet at den anden...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
1.080
|
Velkommen
Jeg vil gerne starte med at sige velkommen til alle nye medlemmer i denne gruppe. Jeg håber at vi kan få rigtig meget u...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
9. dec 2010
Visninger:
1.243
|