Forum kategorier

Twilight

Twilight

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Velkommen :o) Velkommen alle sammen! Hvis der er nogen der gerne vil være med til at invitere andre Twilight-fan, kan i bare skrive ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2010
Visninger:
412
Har du set Eclipse? :o) Hejsa, er der nogle andre som har været i biffen og se Eclipse? Jeg var inde og se den i går, og jeg må sige at der v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
423
Hvilke bog og film kan du bedst lide? Hvilke bog og film fra <b>TheTwilightSaga</b> kan i bedst lide hvis de skulle i rækkefølge? :o) <b>Mit svar:</b> Ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2010
Visninger:
1.804
Forvirring? Jeg lå om aften og læste New Moon (igen igen ;D) da jeg på s.173, l.7 (linje) fandt noget der ikk giver mening(?): "...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
429
eclipse d. 5 dec Jeg ville bare lige skrive, at eclipse udkommer d. 5 december på dvd, hvis i ikke allerede vidste det:-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
353
Til fans af Peter Facinelli Der kommer en film der hedder Party zone på tv2 film, hvor en ung Peter Facinelli er med i:-) Den kommer i morgen, mand...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2010
Visninger:
339
Water for Elephants Jeg har lige set den nye film med Robert Pattinson i biffen, og den er helt vild god, selvom den har fået dårlige anmel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2011
Visninger:
732
Breaking Dawn. Breaking Dawn har biograf premiere i Danmark d. 17 november 2011:-) Glæder mig heeeeelt vildt:-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2011
Visninger:
473
Hvem er jeres yndlings skuespiller?? Hvem fra de tre twilight film kan i bedst lide?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2011
Visninger:
2.073
Jackson Rathbone kommer til Danmark:-) Jackson og 100 Monkeys kommer til Danmark Sted København Vega Hvornår 29 November Billetter i salg 1 Juni kl ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2011
Visninger:
951

Annonce