Forum kategorier

Chinchilla folket

Chinchilla folket

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
bundmatriale som er god til at tage lugten. spåner spiser de. og sandet som jeg har brugt før hen lugter nu hvor der er to stk. håbe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2011
Visninger:
948
Mutationer - Chinchilla billeder Jeg skal bruge nogle billeder af nogle forskellige farver / varianter til min hjemmeside. Sådan vil det komme til at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2011
Visninger:
1.702
Er I her :-) Hva så folkens. Har I stadig chinchillaer? Hvor mange har I? Jeg har sev 3 tøser :-) Synes ikke der sker særlig m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2011
Visninger:
554
Blue diamond... Hej Jeg står og overvejer om jeg skal købe en chinchilla hun som er blue diamond... nogle der kende en der sælger sådan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jun 2011
Visninger:
1.438
Vægt .. For det første - hvor er jeg glad for denne gruppe, bruger den også flittigt som I nok har fundet ud af :) Men ville...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2011
Visninger:
398
Bur indretning Hej alle sammen Hvis alt går vel i dag skal jeg hente et nyt bur til min chin ;) Det er utrolig højt, mener det er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
1.045
Godbider / Snack Hej alle sammen Hvad bruger I som godbider og snack til jeres Chinchilla´ere? Jeg bruger selv rosiner, jordnødder, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2011
Visninger:
708
legetøj hej er der nogen der har nogle gode ideer til legetøj man kan lave til sin chinchilla?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2011
Visninger:
1.068
Chinchilla'er ude i fyrrum? Hejsa vi har ryggen mine Chinchilla'er ud i fyrrummet pga mit værelse skal renoveres (ikke andre steder de må være) Min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
388
Hjul? Laver mest det her emne fordi jeg simpelthen ikke kan finde ud af om et hjul er nødvendigt eller ej - eller i så tilfæl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. aug 2010
Visninger:
582
En der vil hjælpe mig? Har i maj prøvet at oprette bruger chinchillaforum, med to forskellige mail adresser. Men ingen af dem er blevet "låst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
508
Tam Heey igen,., tænkte på om iik i ville fortælle mig hvad i har gjort for at gøre jeres chinchillaer tamme ? - kunne godt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2010
Visninger:
571
pletter på øret Nu sad jeg lige og tænkte, og kom i tanke om at jeg måske kan få svar her (: min chinchilla er en Hetero Beige han. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
857
Jeres mest livsbekræftende billeder? Hej allesammen :p Må jeg se jeres mest livsbekræftende billeder af jeres chins?? Jeg selv har disse favoritter: ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2010
Visninger:
1.112
Varmen? Hvad gør i Her hvor det er så varmt? (Chinchilla) og må man give dem isterninger? Selv så har jeg lavet et stativ u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
608
Hvem er du?? Synes vi skal lave en lille præsentations runde af os selv =) Hvem er i, hvilke dyr har i, laver i til daglig, hvor ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2010
Visninger:
1.694
Beskrive en Chin?? Hej allesammen hvordan ville i beskrive hvordan en chin ser ud?? På mit praktik sted var der en 11årig tøs der spurg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2010
Visninger:
564
Hjælp.ADMIN INFO Nogle der vil hjælpe med at invitere til gruppen, så vi kan få flere Chins folk herind ???
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2010
Visninger:
281
Jeres Bure?? Hej håbede lidt på at folk ville tage lidt billeder og ligge herind, til inspiration til andre ( Og mig hihi *S*) Je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2010
Visninger:
724
Hvilket foder fodre i med? Ja hvilket foder fodre i med og hverfor?? Hvilket foder fungere jeres chins bedst på og på hvilket har de den pæneste ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2010
Visninger:
411

Annonce