Forum kategorier

Chinchilla folket

Chinchilla folket

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
hårtot Hej folkens. Min ene chinchilla Conrad har fået en meget mærkelig hårtot af en slags. En lille klistet tot hår der si...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2013
Visninger:
299
Lille Theodor Blev kun 2 år. Fandt ham til morgen i bunden af buret. Han fik ordnet tænder men fik herefter en forkølelse som så to...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jan 2013
Visninger:
434
Nytårs aften. Hej Chinchilla folket. :) Jeg er lidt nervøs for nytårsaften angående mine to babyer. Min veninde har fortalt at hend...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2012
Visninger:
582
Savnsmuld eller tæpper?? Jeg har to chinhcilla'er, Conrad og Pieter. :) De har et stort bur og jeg har et problem med savnsmuld. Jeg kan stø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2012
Visninger:
1.199
Mistanke om øjenbetændelse Jeg har som sagt en lille mistanke om øjenbetændelse? Nogen der ved om det er en "almindelig" ting for chinchillaer? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. nov 2012
Visninger:
1.188
Chinhillaer parre sig Hej alle herinde Jeg har 2 chinhillaer (begge hunner), Barbie og Furby, hvor Barbie engang imellem "parre" Furby. D...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2012
Visninger:
455
Chinchilla ...hvilken farve....? Hejsa Chinchilla folket...... Er der ikke nogen, som kan hjælpe med hvad farve mine chinchilla`er er....? Først ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2012
Visninger:
2.137
Konkurrence for alle dyrearter Konkurrencen finder du på linket https://www.facebook.com/SimsesDyr Held og lykke :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2012
Visninger:
774
Bekymret :/ Jeg synes min chin Bella ser pukkelrygget ud, jeg har ikke set dette symptom før, så har brug for hjælp til at afgøre o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2012
Visninger:
1.388
Farve??? Hej alle. Jeg er kommet lidt i tvivl omkring faven på min han-chinchilla Albert. Han er ifølge opdrætter Homo Pink ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
689
Roberts bur ... :) Hej alle chinchilla-elskere. ;) Min eks og jeg blev enige om at ligge et billede ud af hans bur til hans chinpige Fe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
601
Chinchilla sand Har fået at vide at det sand vi har brugt er for dårligt, og er blevet anbefalet multifit eller Sepiolita, og har funde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2012
Visninger:
1.837
Er min chinchilla med unger? Hej folkens. Jeg har lige brug for lidt hjælp da jeg ikke har haft chinchillaer så længe.. Min hun chinchilla har tag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2012
Visninger:
1.214
Chinchilla tricks? Hej. Jeg har nogle skønne chinchillaer, som jeg ønsker skal lave tricks. Nogle der har nogle former for erfaringer med ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. mar 2012
Visninger:
1.268
Chinchilla - kulde? :-) Hej allesammen! Jeg ville bare lige spørge om hvor meget Chinchillaer kunne holde til i forehold til kulde, hvis de sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2012
Visninger:
1.843
Chinchilla alene? God aften! Jeg har søgt nettet tyndt i håb om at finde noget om en chinchilla kan gå alene, forgæves. Så jeg håbe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
2.875
Chinchilla bur hjælp Tror ikke nok en chinchilla kan gå i det ilder bur her?? http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/ilderbur/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
1.265
Hjemmesider Hej kender i nogen gode hjemmesider hvor man kan købe legetøj og fine ting til sin dejlige chinchilla :) Mvh benjamin
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
818
20 år? ö Halløjsa. Jeg har altid været utrolig interesseret i chinchilla dyrene :-) Men nu her så læste jeg lige at de sag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
721
Hjælp! :-/ Hej Jeg synes at min chinchilla unge på 6 uger er begyndt med at være helt våd rundt om munden... Er det normalt?:-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
418

Annonce