Forum kategorier

Udfordinger bedømelser konkurrencer m.m xD <333333

Udfordinger bedømelser konkurrencer m.m xD <333333

Medlemmer: 40
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
STEM NU !! - Med præmie! ;) Hej konkurrence mennesker. Dette er egentlig OT, men for at det passer lidt bedré ind, laver jeg præmier. STEM NU...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2013
Visninger:
262
Konkurence med premie :D Temaet er : Forårs billede Du må have alle de kaniner du vil med men maks ET billede per dyr :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2011
Visninger:
770
Konkurrence :D Med præmie... Ja syntes det var tid til en lille konkurrence :) I må havde TRE kaniner med og ET billed per kanin :') Temaet er vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. feb 2011
Visninger:
548
Vi har fundet en kanin er det din? Hej :) (den er fundet i brabrand som er forstad til århus) Vi har fundet en kanin her idag den er hvid og Sort med et ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. nov 2010
Visninger:
778
Kommenter vidioklip ? =) Hej :D Vil du ikke kommenter nogle af mine vidioklip ? =) Kommenter 112 % tilbage :D Hvis du eksempel vis kommente...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. sep 2010
Visninger:
616
Vinderen af forside konkurrence :'D !! Vindern blev Diddie Med 4 stemmer :) stort tillykke :'D du vilhttp://images.gnavergalleri.dk/uploads_alb_large_wm/5135...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. sep 2010
Visninger:
557
VIGTIGT - NOGEN DER KENDER STALD LYNE? Jeg har fået en kanin transporteret til nordsjælland for stald lyne. Hun har ikke kontaktet dem, hvor kaninen står, og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. sep 2010
Visninger:
1.029
Forside billed avstemnig :) Ja så kom vi endlig i gang med forside konkrancen skulle lige havde tid xD :) Alle der har haft billeder med bedes stem...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
610
En ny lille bebz :D Så fik jeg endelig min første kanin<b>unge</b> :D Kig gerne profilen(Kommentèr venligst under profilen(; ): http://ww...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
823
Stemme i udfordinger?? <3 Hejj ville høre om ik i gad kige forbi mine udfordinger?:) hvis i gør bedømmer og kommenter jeg hos jer + stemer i dine...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2010
Visninger:
696
Bedømelses runde :) Jaa er der nogle der vil være med ;D?? <3
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2010
Visninger:
452
Kigge vidioklip? <3 Hej :) jeg vil da lige høre om nogle af jer ik gad kige mine vidioklip med en kommentar hvis i skriver til alle mine gø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
657
stemme i udfordinger?? ;) Hej ;D er der nogle der vil stemme i mine udfordinger?? self. fair ;D Stremmer trilbage eller giver høj til en kanin ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
677
Forside konkurance :D Præmie ;) Ja tid til nyt for side billed ;D Regler : 1. i må havde 2 gnaver med og 2 billeder af hver gnaver. 2. Temaet er be...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
636
Bedømelser :) Hejsa ;) vil i ik bedøme mine kaniner ?? :) hvis i foreksempel giver X-HØJ så gør jeg det samme ved jers dyr hvis i kom...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
369
Din ferie :) Hej med jer :) For det første så RIGTIG GOD SOMMERFERIE!!!!!!!! :D HURRA HURRAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD Men ville ent...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2010
Visninger:
1.432
Dagens Gnaver?? ;) Ja ville høre om ik nogle af jer ville være med? regler osv står der inde ;) http://gnavergalleri.dk/html/for_message...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2010
Visninger:
1.047
FOTOTIME!! http://www.gnavergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=4008
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2010
Visninger:
345
Hva en fototime er :D Ja det er tit når jeg holder en fototime at der er mange der spørg hva det er og om reglerne her er så en forklaring : ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
440
Kommenter vidioklip? =) Hej vil høre om ik der var nogle af jer detr gad kommenter mine vidioklip kommenter self. også dine xD <3
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
623

Annonce