Forum kategorier

Os der avler kaniner!

Os der avler kaniner!

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Parring af Vildtgul og Vildtgrå - hvad kan der komme? Hej GG'ere! (Ja, emnet er oprettet to steder xD) Nu har jeg længe forsøgt at gøre mig klog på det med genetik, men ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. nov 2014
Visninger:
1.686
Hvornår begynder I at hoppe med jeres hunner efter unger? Ja, overskriften siger det meste :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2013
Visninger:
1.029
Er det dominans? Ja, sagen er den, at en af kanineungerne på næsten 4 uger parrer de andre! Er det dominans? Og kan jeg gøre noget for a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. sep 2013
Visninger:
500
Nyt forsidebillede Hej :) Jeg synes at vi skal prøve at finde et nyt forsidebillede, så bare læg alle jeres billeder, som siger noget ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2013
Visninger:
996
Spiser ungerne for meget? Ja, overskriften siger jo det meste. Kokos syv unger på lidt over 3 uger får 3 dl. Kaninpiller (knuste) + hø + 3 gule...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2013
Visninger:
493
Hvis nogen mangler en nims. Sofie du siger bahvis jeg skal slette emnet :) Hvis nogen kunne vÆre intra i en dejlig kanin så tjek mit kuld, :) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2013
Visninger:
1.123
Nyt forsidebillede! Hej Jeg synes, at vi trænger til et nyt forsidebillede. Bare vedhæft et sødt billede af morkanin og hendes unger i k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2013
Visninger:
984
Velkommen Hej alle sammen. Jeg synes det er rigtig godt vi har fået så mange med i gruppen! Jeg vil gerne sige velkommen til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2013
Visninger:
1.297
Hvilke farver er der chance for? Agent Snow x Kokos Hej. Nu fik jeg endelig fundet hannen til Kokos. Han er en lækker hvid blåøjet løvehoved! Men hvilke farver er der c...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2013
Visninger:
646
Under parring Hej derude :) Her om en måned skal Kokos parres, så jeg ville lige være helt sikker på hvad der sker under parringen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2013
Visninger:
483
Nyt forsidebillede! Ahrenkiels Whisky on The Rocks 1,0 efter Blue foundation og Blue Ocean kommer nu på forsiden! Tak fordi vi måtte lå...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jun 2013
Visninger:
815
Kuldplaner Hej alle sammen :) I er meget velkomne til at lægge jeres kuldplaner ud i dette forum :) Nå, men det var bare lige ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2013
Visninger:
418
Konkurrence: Forside billede Hej derude :) Jeg synes at vi skal have et nyt forsidebillede! Det finder vi ved en lille konkurrence. I vedhæf...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2013
Visninger:
1.435
Links til jeres hjemmesider Hej derude :) Jeg kunne godt tænkte mig nogle flere avlere, at linke til på min hjemmeside, så må jeg linke til dig?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2013
Visninger:
898

Annonce