Forum kategorier

ALLE OS DER ELSKER MARSVIN !

ALLE OS DER ELSKER MARSVIN !

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Marsvin med ondt i mavsen! :( Mit marsvin Theodor har fået ondt i sin mave.. Han bevæger sig normalt, men hans afføring er meget tynd. Hvad kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2013
Visninger:
457
STEM NU !! - Med præmie ;) Kopiret direkte fra 'fototime og div. konkurrencer'-gruppen, så det er ikke sikkert at alt liiige passer ind her ;) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2013
Visninger:
328
Hjælpeadmin !! kig :O Heeej alle medlemere. Jeg mangler en/ flere hjælpadmin som kan hjælpe mig med at holde gruppen oppe :D Da jeg synes ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2010
Visninger:
1.263
Hjælp med marsvin problem. Hej alle gruppe medlemer. Jeg ved ikke om det er okay jeg spørg, men hvis det ikke er kan i bare slettet forummet. Oka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2010
Visninger:
1.491
badning af marsvin Hej alle :) Mener du at marsvin skal bades?? Hvis ja, hvor ofte?? -Hvorfor? Hvis nej, hvorfor ikke?? - Hvorf...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2010
Visninger:
1.006
Film? Er jeg god til at lave film her på GG?? Vil meget gerne have både ris og ros. Gerne sig hvad jeg gør godt og hvad jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2010
Visninger:
472
Legetøj ovs.. Heej alle sammen.. Tænkte på om nogen af jer har nogen ideer til legetøj eller f.eks et hygge hjørne eller hvis i ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jun 2010
Visninger:
620
Hjælpeadmin!! Kig :D Heej alle sammen :D Syndes vores gruppe er lidt kedelig så kunne godt tænke mig en hjælpeadmin der kunne sende nyhed...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
1.135
Marsvine Sele?? HEej nogen der ved om marsvin gider gå rundt når de for en marsvine sele på?? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
722
NY SERIE! Jeg har lavet min egen serie. Det er første gang så det kan godt være der er nogen små fejl. Men håber i vil se den og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. maj 2010
Visninger:
366
WEE! Jeg har fået et marsvin imorges er bare så glad at jeg ville fortælle jer det xD (han kan ses under min profil) :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
328
Måneds marsvin! <3 Heej og velkommen til måneds marsvin. 1. Link til dit marsvin hvis du har lyst til at være med. 2. Alle dem der vil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
602
PROFIL BILLEDE! Nu skal vi have et profil billede. Lav et link til et billede, stem på andres eller kom med sjove ideer til hvordan vi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2010
Visninger:
697

Annonce