{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Kanin renlighed {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley
Min han kanin Balder, er ikke renlig. Han pøller stort set over alt i hans bur, men udenfor buret er han forholdsvis renlig. Han får nemlig lov til at løbe frit i lejligheden.

Hvordan har i gjort jeres kaniner renlige?
Min gamle kanin som også løb frit blev lynhurtig renlig, så jeg ved ikke hvordan jeg skal arbejde mig til en renlig kanin.

Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin renlighed
  • #1   1. sep 2016 Er han kastreret? smiley For det kan hjælpe meget på renlighed.

Har du prøvet at lade ham vælge et foretrukken sted i buret og så flyttet alt andet op i bakken i en periode?
    Men altså, så længe han bare gør det i buret er det da til at holde ud smiley Det var værre hvis det var i hele boligen.

• #2   1. sep 2016 min ene kanin var heller ikke renlig indtil jeg satte hendes høhæk over hendes toilet smiley og så hjalp det også at give hende en almindelig kattebakke i stedet for et hjørnetoilet som oftes et for små smiley

• #3   1. sep 2016 Nej, han er ikke kastreret, og jeg vil ikke gøre det det medmindre han bliver aggressiv eller andet. smiley

• #4   1. sep 2016 Ja jeg startede med at stille hans bakke der hvor jeg troede han ville gøre det, men han gjorde det lige ude foran.
    Så rykkede han det til et andet hjørne og jeg har rykket hans bakke der over nu, men synes ikke jeg ser han bruge den smiley

• #5   1. sep 2016 Hvis de nævnte metoder er afprøvet uden succes, så kommer du nok bare ikke tættere på renlighed uden en kastrering smiley

• #6   1. sep 2016 mange kaniner der ikke er neutraliseret ligger pøller og strinter rundt omkring på deres territorium, så hvis du vil have at han skal helt holde op, ville en kasteration nok være det eneste der kunne få ham til at blive renlig i buret.

• #7   1. sep 2016 Det kan være den er for lille, siden han har gjort det ude foran bakken. Han er også en tysk kæmpe, men ikke fuldvoksen endnu. Men han er dog stor af en kanin på et par måneder.

Synes bare det synd at det er normalt at kastrere. Kan ikke lide at lave om på naturen, men det kan jo måske bare være det.

• #8   1. sep 2016 han ville også leve længere og mindre risiko for sygdom hvis du kastrere ham smiley og så skulle han heller ikke gå rundt med alle de hormoner for ingen verdens nytte hvis han ikke skal bruge til avl smiley Kaniner kan godt blive frustreret af ikke at formere sig når de ikke er neutraliseret. Ville råde dig til at få en stor toiletbakke på størrelse med en mellemstor kattebakke smiley

• #9   1. sep 2016 Har kigget efter en siden jeg fik ham, og nu har han en midlertidig en.
    Men kan ikke finde nogle i en ordenlig størrelse, han bliver jo, rigtig stor. Og han skal jo kunne være der

Jeg er bare ikke den person med flest penge så det er ikke bare lige.
    Slet ikke efter regeringen har valgt at tage 3000 fra de syge.

• #10   1. sep 2016 Har en stor kattebakke til min Franske Vædder smiley du kan finde en i maxizoo smiley

en kasteration koster 900 kr i København smiley

Kommentér på:
Kanin renlighed

Annonce