{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Marsvin for tyndt? :( {{forumTopicSubject}}

hey, jeg er lidt nervøs fordi jeg kan mærke mit ældste Marsvin på 5 års knogler igennem hans vinterpels.. og det er altså sådan rigtig tydeligt, og man kan virkelig mærke at han ikke har meget fedt på kroppen. er han syg?.. han spiser rigtig meget, osv men er stadig meget tynd.. plus hans øjne er virkelig blanke. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin for tyndt? :(
  • #1   25. feb 2016 Dyrlæge.

• #3   25. feb 2016 ved jeg ikke Esn.

• #4   25. feb 2016 Har du mulighed for at veje den?

• #5   25. feb 2016 Definer vinterpels? Marsvin har jo ikke underuld, og sætter dermed ikke "vinterpels".

• #6   25. feb 2016 For det første har marsvin ikke vinterpels og sommerpels, deres pels er ens året rundt.
    Dernæst er vægten en indikator på om han er tynd eller lign. derfor er det vigtigt at du får ham vejet så vi ved hvad vægten er.

Han kan være syg ja, men det kan også skyldes han er et ældre marsvin. Og i en alder af 5 år vil nogle marsvin virke ældre mens andre ældes bedre og hvor alderen ikke trykker så meget når de er 5 år. Lidt ligesom mennesker nogle virker tusse gamle som 80 årig mens andre jo virker totalt friske selvom de er 80 år.

Men er du i det mindste tvivl om han er syg så bør du søge dyrlæge, heller dyrlæge en gang for meget end en gang for lidt.

• #7   26. feb 2016 Syntes også at du skulle få ham vejet og så ellers til dyrlægen hvis du er i tvivl.
    Jeg har vænnet mig til at veje vores to i forbindelse med bur-rengøring og så har jeg en bog hvor jeg skriver deres vægt i. For så jeg kan holde øje med evt ændringer i den.

Kommentér på:
Marsvin for tyndt? :(

Annonce