861 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Marsvin i forfærdelig stand Marsvin i forfærdelig stand

Hej Marsvinefolk.

Hvem en i hele hule hel*vede kunne dog finde på at lade dyrene gå rundt uden at sørge for at de har det godt??

Jeg har lige hentet 12 marsvin i KBH fordi ejer ikke havde tid til dem.
Jeg nævner ingen navne, men føj hvor er jeg ked af at de fleste er TYNDT og UDEN pels lange snoede negle og flere mangler tænder.. øv hvor kan jeg bare ikke sådan noget..

http://www.gnavergalleri.dk/fotoalbum/marsvin/12294-mine_nye_marsvin

Hvorfor gør folk sådan noget???

Bare et surt opstød fra mig..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin i forfærdelig stand
  • #1   6. jun 2012 hvis jeg var dig, så ville jeg holde dem i karantæne... den på billedet ligner at den har noget svamp eller andet mindre morsomt.

• #2   6. jun 2012 De er i karantæne.. skal nødig nyde noget.. det er sku synd for dem..

• #4   6. jun 2012 ja det er sgu synd... ville ønske at jeg kunne sige at jeg ikke har set værre... men det har jeg smiley

• #5   6. jun 2012 ja det er trist.. desværre er de hentet i et "seriøst" opdræt som desværre havde fået lidt for mange dyr.. Og nej der var i alt 20 marsvin så det var IKKE et stort opdræt og der burde være tid til at passe sine dyr ordenligt...

• #7   6. jun 2012 desværre hænger antal dyr og deres pasning ikke altid sammen.
    Nogen har overskud til at tage sig fint af mange... andre har ikke overskud til at tage sig af blot 2.

• #8   6. jun 2012 Det kan også bare være mig der syntes det er lidt.. men jeg kommer også fra et gammelt opdræt med over 200 marsvin.. Men altså om man har mange eller lidt så skal man ikke skaffe sig dyr hvis man ikke har i regnet dyrlæge, medicin, foder ovs...

I min verden hænger det jo bare slet ikke sammen...

• #9   6. jun 2012 desværre kender det selv inde fra kaninverdenen

• #10   6. jun 2012 ej, hvor er det synd. utroligt at nogle mennesker kan behandle deres dyr på den måde!

• #11   6. jun 2012 me´n syntes det er flot du har taget dig af dem

• #12   6. jun 2012 Tak.. fik jo først set dem da jeg kom hjem fordi hun havde pakket dem i lukkede kasser og ville helst have os ud af døren hurtigt.. men er glad for at jeg ved med mig selv at jeg gør alt hvad der skal til for at de får det godt =o)

• #13   6. jun 2012 Der kan være mange grunde til folk ikke kan passe deres dyr e ordenligt.

Nogle har slet ikke den medfølse med dyrene som vi andre har.
    Nogle andre har psykiske problemer, så de slet ikke kan overskue det

Jeg tror ikke på folk der bruger undskylningen (jeg har ikke haft tid) for at deres dyr lider af synlige sygdomme.

De mangler noget mentalt som vi andre har.

Desværre :0(

• #14   7. jun 2012 Sådan noget burde man jo melde til politiet, da det er en klar overtrædelse af dyreværnsloven.

• #15   7. jun 2012 Forfærdeligt smiley Nogle folk mangler bare noget i hovedet som os andre ikke har..

• #16   7. jun 2012 faktisk er det ofte pga psykiske problemer folk både samler dyr og derefter ikke kan passe dem.... at hun trods alt har haft hjerte viser det jo ved at hun formidler dem videre, der er dyr som sidder rundt omkring hvor ejer ikke vil af med dem og de så ender med at dø i deres bure ELLER hvis heldet er ude for dem: bliver hentet af dyreværnet fordi de er blevet anmeldt. En person der trods alt beder om hjælp bør man trods alt have lidt respekt for...personen har indset det ikke går og sørger for dyrene kommer videre.

• #18   7. jun 2012 Det er så trist, når folk mister overblikket, og det går ud over dyrene... men flot, trods alt, at den pågældende opdrætter erkender fallit og vælger at omplacere sine dyr. Så er det jo ikke en totalt hjerteløs person, man har med at gøre.

Men vi kan hurtigt blive enige om, at om man har et dyr eller 200, så skal der være penge til dyrlæge osv., når/hvis der opstår behov.

• #19   7. jun 2012 CeciliaV: meldte du det ikke? en dyrlæge kan faktisk lukke biksen sådan et sted... men det kræver de bliver anmeldt...

Kommentér på:
Marsvin i forfærdelig stand

Annonce