1.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Overvægtigt marsvin.. Overvægtigt marsvin..

heii..
min søster har et marsvin der er meget overvægtigt...
hvis der er nogle der har nogle forslag til hvordan den kan tabe sig eller en god slankekost til marsvin ville det bar være super...

PS. Den vil ikk gå i sele...;D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvægtigt marsvin..
  • #1   14. apr 2010 som Silja H siger: SKær ned på kornet/müslien. (men hø skal den alligevel altid have fri adgang til) smiley Husk at skære gradvist ned på foderet. Hvis det skær fra den ene dag til den anden får marsvinet ondt i maven og diaré

• #2   14. apr 2010 heej

silja: er det virkelig rigtig at den skal hváve 35g om UGEN det tror jeg altså ikk klan passe det er ho ingenting den skal jo heller ikk sulte!!

Celina: okaa det siger jeg til hende hun har taget hårt fat denne gang efter vores morfar sagde til hende at han tror at Marsvinet æder dig ihjæl det kan jeg ogs godt forstå for det er jo ikk særlig rart at få at vide...<3

• #3   14. apr 2010 hmmm hvis man gør det for hurtigt gør man KUN problemet værre og ike bedre. Marsvinet kan gå hen og blive syg ved for hurtigt foderskift smiley Men hvad vejer den? Og hvilket køn?

• #4   14. apr 2010 Men 35 g foder lyder meget passende. Det svarer cirka til en hel fyldt foderskål smiley Og det jo meget når man tænker på hvor lille sådan en marsvins mave er smiley

• #5   14. apr 2010 min veninde havde engang et marsvin, og hun fyldte foderskålen helt op hver dag!... men så læste hun også en rigtig god bog om marsvin, kan bare ikke lige huske hed, og der stod i hvert fald en masse slanke tips.. Tror hun tog den i sele og gik en lang tur med den hver dag + skar ned i foderet... men det med selen kan du jo ikke hvis den ikk vil ha den på smiley og så havde hun vist også et løbebånd til den som hun brugte flittigt

• #6   14. apr 2010 skær ned på maden, giv den et større bur, køb en kravlegård og en ven af samme køn

• #7   14. apr 2010 heej...

Celina: det er en han og jeg tror den vejer omkring 1355 ca. tror jeg,,,

Tanja: vi kan ikke få en vil ven da det er en han og de bare vil slå hinanden ihjæld desværre... den vil ikke gå rundt i en kravlegård en er meget doven

vi lader ham self komme ud om sommeren

vi prøver at sætte hans bur på toppen af en bakke han har og så løber kan op til sit bur kan det være en lille slanke begyndelse??

• #8   14. apr 2010 en han på 13-1400g er ikke nødvendigvis overvægtig.

• #9   15. apr 2010 Frederikke M - marsvin er flokdyr, så hvorfor trur du at den vil slå den anden ihjel?

• #10   15. apr 2010 Det er en skrøne at to hanner VIL slå hinanden ihjel.

Ellers kan man jo også kastere hannen, og få en hunven til den.

Marsvin er flokdyr.

• #11   15. apr 2010 Enig! Hanner så vel som hunner slår sgu IKKE hinanden ihjel? Sikke et stor gang sludder! Marsvin er flokdyr og SKAL have en ven! Kender MANGE der har hanner der går sammen, i dyrehandlere går de sammen osv... Ville sige det er meget mere synd at lade den gå alene det er helt sikkert smiley

• #12   15. apr 2010 Selvfølgelig kan der opstå problemer to hanner i mellem, - men kan der også to hunner i mellem.

Man kan sagtens ha' hangrupper.

• #13   15. apr 2010 Jeg passede 2 hanner i sidste uge (da ejeren var på ferie) og de hanner gik sammen. Og jeg vil sige at de 2 hanner var meget mere venlige mod hinanden end mine hunner er mod hinanden. Og begge parter har gået sammen næsten lige lang tid xD De hunner er nogle fjollede nogen ;D

• #14   24. apr 2010 jeg have en gang en gruppe på 6 hanner sammen en fuld voksen som var den der møde de ny der jeg lade dem lære hinand at kende med et hegn i mellem dem det gik fint men nu er alle de ung dreng solgt så nu gå min fuld voksen med tre dame og tror mig han have det nemt med de 5 drenge end med de 3 dame

• #15   10. maj 2010 Jeg har 2 hanner sammen og det går fint smiley

Men jeg ar læst at hanner må være op til 1200g så den er ikk meget overvægtigt men ska lige tabe sig 150g ca efter mig smag, men det er lidt forskelligt

Kommentér på:
Overvægtigt marsvin..

Annonce