{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Ud med vreden tråd {{forumTopicSubject}}

Tœnkte at jeg Ikke er den endeste der har haft en lorte dag.. Så vil gerne vide hvorfor I er det..
Jeg er vred da jeg dubbed I Tysk.. Men er så heldig at jeg må tage min om.. Men Han pisser mig os af, med at sige til en der Ikke helt forstår det "piger er bare beder til Tysk end Drenge... Så det har pisset mig så meget af!!. Men skal til Skole halløj, I dag. Så håber jeg at jeg kommer på beder tanker... Og Han sagde .. Du har misforstået opgaven. Øhh okay.. Så håber I for en god aften??.. Hov min mor er syg. Så skal lege min gode venindes søster hahaha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ud med vreden tråd
  • #1   9. jan 2015 Jeg var ude at køre bil i dag, kørte ind på vejen hvor mine svigerforældre bor, også ud fra en sidevej kommer der bare blæsende i mand, havde jeg bare kørt 2 km hurtigere havde han kørt lige ind i mig (han havde vigepligten) jeg havde altså min lille søn med i bilen. Senere kommer jeg ind på en vej, hvor der ligger en skole, alle forældre der skal hente deres børn, parkere midt på vejen så jeg ikke kunne komme forbi dem, så holde i 10 min og bare ventede på de har nok 10 biler gad at få startet moteren, og køre ind til siden så jeg kunne komme videre, mens jeg ventede der holdte der en bag mig og dyttede. Jeg har en forholdsvis stor bil, så på smalle veje skal jeg holde tungen lige i munden når jeg skal køre forbi andre.

Da jeg så er på vej hjem igen, er der 2 biler længere fremme en der bliver ramt i siden, den bil der blev ramt havde holdt lidt tid samme sted for rødt, da der kommer en ud fra sidevejen lige ind i den, bilen fra sidevejen havde vigepligt, hvis det havde været mig der havde holdt der i stedet havde han ramt lige ind i min søn, det er så skræmmende at tænke på.

• #2   9. jan 2015 Nu kommer der mere.... Arrrr en BIIIPP har sagt noget om min Ynglings
    Film. The Hobbit.. Hvor er jeg
    Mere sur. Ja det er en film... Men hallo den betyder en masse for
    Mig. Den har hjulpen mig. Saa skal Hun Ikke rende runs tog snakke. Om den..

• #4   9. jan 2015 Eksamensstress og computerprogrammer der smadrer pdf-filer med noter. Føler lidt at unilivet er imod mig. Grr. Jeg skal snart i seng og være mere positiv i morgen! smiley

Kommentér på:
Ud med vreden tråd

Annonce