Følelser for min veninde Følelser for min veninde
Hej.
Jeg vil bare lige spørge jer til råds.. Først vil jeg lige forklare lidt
I et halvt år har jeg været forelsket i min bedste veninde og jeg hader mig selv for det! Når jeg er på ferie så vil jeg bare gerne hjem på hotellet for at få wi-fi og skrive med hende. Jeg ha fortalt hende at jeg er forelsket i hende og hun er okay med det. Jeg ville så inderligt ønske at hun ogs var forelsket i mig og vi kunne sådan være sammen i hemmlighed. Jeg kan forestille mig det og jeg ønsker så inderligt at vi kommer til at kysse engang selvom at jeg ved at det nok aldrig sker.
Nå men der var lige lidt så i kan sætte jer lidt ind i det.. Er der nogle af jer som er lesbiske? Er der nogen af jer som er sådan 100% til det modsatte køn? Hvis du er sådan så gad jeg virkelig godt vide om der er noget som måske ville kunne få jer til at få følelser for jeres venner (af samme køn) jeg ved ikke om i forstod det men jeg håber at jeg har forklaret det okay godt for jer.
Please hjælp.
feb 2014
Følger: 15 Følgere: 14 Gnavere: 1 Emner: 5 Svar: 101
Du kommer nok ik så langt herinde
Håber det kan hjælpe dig en smule.
jul 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
feb 2014
Du kan jo ikke få en hetro til og blive biseksuel eller lesbisk??
jul 2014
jun 2014
Følgere: 1 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 36
At du både er faldet for drenge og din veninde, kunne tyde på at du er bi-seksuel, og du derfor bliver fysisk tiltrukket af begge køn.
Det er rigtig træls at være forelsket i en person som ikke kan gengælde ens følelser, men du bliver nok nødt til at acceptere at det er sådan det er.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 8 Emner: 8 Svar: 225
Måske skulle du fokusere mere på ikke at miste hende som veninde, og mon ikke der kommer en anden person en gang, der hiver benene væk under dig?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Du siger: " Jeg ville så inderligt ønske at hun ogs var forelsket i mig og vi kunne sådan være sammen i hemmlighed."
Det lyder jo ikke som om du er, det ved jeg ikke, åbenlyst homoseksuel, når du synes det ville skulle holdes hemmeligt?
Derudover, så er det jo ikke unormalt at man i teenageårene "eksperimenterer" og prøver tingene af, for at finde ud af hvem man er m.v. - generelt kører følelserne jo meget amok og hvor mange 14-16 årige har ikke fundet en fyr som er "totalt forevigt" og 2 uger senere er der en ny forevigt-fyr/pige
Tror det er vigtigt at nå til et punkt hvor følelserne ikke får lov til at styre showet - du kan IKKE ændre på venindens følelser, længere er dén jo ikke. Det hverken kan, skal eller må du - du skal ikke nødvendigvis ændre på dine egne, men du skal lære at forholde dig til det og acceptere at de er der, men at de ikke behøves styre alt.
feb 2014
Du forvirrede bare , forstod ik helt hvor du ville hen med det?
jul 2014
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 8 Emner: 8 Svar: 225
jul 2014
Følelser for min veninde