1.325 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Isabella F
Isabella F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Følelser for min veninde Følelser for min veninde

Hej.

Jeg vil bare lige spørge jer til råds.. Først vil jeg lige forklare lidt

I et halvt år har jeg været forelsket i min bedste veninde og jeg hader mig selv for det! Når jeg er på ferie så vil jeg bare gerne hjem på hotellet for at få wi-fi og skrive med hende. Jeg ha fortalt hende at jeg er forelsket i hende og hun er okay med det. Jeg ville så inderligt ønske at hun ogs var forelsket i mig og vi kunne sådan være sammen i hemmlighed. Jeg kan forestille mig det og jeg ønsker så inderligt at vi kommer til at kysse engang selvom at jeg ved at det nok aldrig sker.

Nå men der var lige lidt så i kan sætte jer lidt ind i det.. Er der nogle af jer som er lesbiske? Er der nogen af jer som er sådan 100% til det modsatte køn? Hvis du er sådan så gad jeg virkelig godt vide om der er noget som måske ville kunne få jer til at få følelser for jeres venner (af samme køn) jeg ved ikke om i forstod det men jeg håber at jeg har forklaret det okay godt for jer.
Please hjælp.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følelser for min veninde
  • #1   7. jul 2014 Kan se du er 15 år, måske ændre det sig med alderen, hvis ikk synes jeg du skal oprette en profil på sitet girlfriend.dk, det er en side der henvender sig til piger og drenge der er til deres eget køn :).
    Du kommer nok ik så langt herinde smiley

Håber det kan hjælpe dig en smule.

• Isabella F
    Isabella F Tilmeldt:
    jul 2014

#2   7. jul 2014 Mente det ikke på den måde.. Er ikke interesseret i at finde en pige kæreste.. Mente bare om i havde nogle ting jeg kunne sige som kunne få hende til at få følelser for mig. smiley

• #3   7. jul 2014 Så udtrykker du dig forkert?
    Du kan jo ikke få en hetro til og blive biseksuel eller lesbisk??

• Isabella F
    Isabella F Tilmeldt:
    jul 2014

#4   7. jul 2014 Nej men egentlig så handler det ikke om, om man er bi, hetero eller bisexual.. Det handler om hvem man falder for, og jeg har da også haft følelser for drenge, men jeg faldt for min veninde og ja.. Det kunne andre end mig vel også? Måske ikke dig men, ja. smiley

• #5   7. jul 2014 Ens seksualitet er man ikke selv herre over, og det er ikke noget man kan styre. Hvis din veninde er hetero-seksuel så vil hun ikke kunne se dig som mere end en ven, fordi hun ganske enkelt ikke har den slags følelser for nogen af samme køn som hende.
    At du både er faldet for drenge og din veninde, kunne tyde på at du er bi-seksuel, og du derfor bliver fysisk tiltrukket af begge køn.

Det er rigtig træls at være forelsket i en person som ikke kan gengælde ens følelser, men du bliver nok nødt til at acceptere at det er sådan det er.

• #6   7. jul 2014 Du kan ikke få hende til at få følelser for dig, enten så kommer de helt af sig selv eller også gør de ikke. Jeg er hetro, men har en veninde igennem lidt over et års tid som er bi, og som for et par weekender siden fandt ud af, at hun er forelsket i mig - det ved jeg, og det ved min kæreste også. Der er bare ikke så meget jeg kan gøre ved, at hun har de følelser.
    Måske skulle du fokusere mere på ikke at miste hende som veninde, og mon ikke der kommer en anden person en gang, der hiver benene væk under dig? smiley

• #7   8. jul 2014 Uanset ens seksuelle orientering, så er det jo så kort og godt at er de følelser man har for en person ikke gengældt, ja så er de ikke gengældt og dét må man pænt acceptere.

Du siger: " Jeg ville så inderligt ønske at hun ogs var forelsket i mig og vi kunne sådan være sammen i hemmlighed."

Det lyder jo ikke som om du er, det ved jeg ikke, åbenlyst homoseksuel, når du synes det ville skulle holdes hemmeligt?

Derudover, så er det jo ikke unormalt at man i teenageårene "eksperimenterer" og prøver tingene af, for at finde ud af hvem man er m.v. - generelt kører følelserne jo meget amok og hvor mange 14-16 årige har ikke fundet en fyr som er "totalt forevigt" og 2 uger senere er der en ny forevigt-fyr/pige smiley

Tror det er vigtigt at nå til et punkt hvor følelserne ikke får lov til at styre showet - du kan IKKE ændre på venindens følelser, længere er dén jo ikke. Det hverken kan, skal eller må du - du skal ikke nødvendigvis ændre på dine egne, men du skal lære at forholde dig til det og acceptere at de er der, men at de ikke behøves styre alt.

• #8   8. jul 2014 Har været kæreste med en pige fra jeg var 16 til 19 smiley så jo, absolut...
    Du forvirrede bare , forstod ik helt hvor du ville hen med det?

• Isabella F
    Isabella F Tilmeldt:
    jul 2014

#9   11. jul 2014 **Calla**: kan du slet ikke forestille dig at du nogensinde blev forelsket i din veninde? Altså man er jo forskellig fra person til person med. Jeg gad godt vide dit svar smiley

• #10   11. jul 2014 Isabella: nej det kan jeg ikke, og et af de problemer der har været imellem mig, min veninde og min kæreste, er netop det, at min veninde og jeg er ret tætte og grænseoverskridende når vi er fulde - men jeg tænker ikke over det som et problem, fordi jeg glemmer at hun er vild med mig, men i stedet bare ser hende som min veninde, ligesom mine andre veninder - jeg tænker faktisk slet ikke over at hun har følelser for mig når vi fester.

• Isabella F
    Isabella F Tilmeldt:
    jul 2014

#11   11. jul 2014 Okay. Tak smiley

Kommentér på:
Følelser for min veninde

Annonce