{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

nyt marsvin ned til et blindt? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der har erfaring med at sætte et nyt marsvin sammen med et blindt marsvin?
Lige pt har jeg 2 skønne drenge der går sammen, som skrevet er den ene blind og den anden er godt oppe i årene. Så når jeg en dag skal have en ny lille en til at gå sammen med den blinde jeg har hvordan skal det gøres og kan det gøres ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt marsvin ned til et blindt?
  • #1   23. jun 2014 Ingen der kan hjælpe?

• #2   23. jun 2014 Når en gang du står tilbage med den som er blind, så skal du blot tænke over at vælge en unge, det vil sige en han på 4-8 uger i forhold til om de kan enes. Min erfaring er at med hanner er det godt med en voksen og så en unge på 4-8 uger da rangorden så for det meste har givet sig selv fordi den ene er større og ældre.

Og angående at marsvinet du til den tid har, vil være blind, så vil jeg ikke mene det har det store at sige. Og det bør fint kunne lade sig gøre at sætte en ny ind til den. Blinde udvikler jo normalt deres øvrige sanser så de tager over for det de mangler med at se. Så jeg vil mene det nok bør kunne gå.

• #3   23. jun 2014 han var også en unge ham jeg satte ned til ham den ældste jeg har da jeg satte en ny ned til ham. så det har jeg God erfaring med, at sætte en unge til smiley
    men tak for dit svar smiley

Kommentér på:
nyt marsvin ned til et blindt?

Annonce