{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Så kom hun endelig hjem (kanin) {{forumTopicSubject}}

I går fik jeg endelig hentet min lille pige! Hun er simpelthen så dejlig og har bare det fineste sind.
Jeg hentede hende i Aalborg om eftermiddagen, og derefter ventede os en lang tur i toget til Fyn, Men det klarede hun i stiv arm og sad helt stille på mit skød og puttede det meste af turen.

Da vi endelig kom hjem, var hun ikke meget for at komme ud af transportkassen og der har hun ellers været indtil nu smiley
Lige nu går hun og rumsterer under min seng, som er bygget op af to lag paller smiley

Hun er 5 år, og har haft et knap så heldigt liv indtil videre. Her hos mig vil hun blive en møg forkælet prinsesse!
Tusinde tak til ganesha som var så sød at give hende videre til mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom hun endelig hjem (kanin)
  • #1   22. maj 2014 Er det ikke den angora som blev fundet helt sammenfiltret og så blev reddet? I hvert fald er det godt at hun er kommet ud til en ny sød ejer der vil bruge tid på hende smiley

• #2   22. maj 2014 Flere billeder:

profilbillede
  • #3   22. maj 2014 Tit tit:

profilbillede
  • #4   22. maj 2014 Endnu et:

profilbillede
  • #5   22. maj 2014 Jo det er hende smiley

• #6   22. maj 2014 Hvor er det godt at høre at hun er kommet ud til et godt hjem! smiley

• #7   22. maj 2014 hvor ser hun bare ud til at hygge sig. Jeg er også rigtig glad for det blev dig som fik hende. Jeg er sikker på du kan give hende det liv hun fortjener og som hun er blevet snydt for de første år af hendes liv. Du har ret når hun lige får en chance bliver det nemlig tydeligt hvor godt et sind hun har. Hun tager tingene så stille og roligt og det virker som om hun knytter sig meget til dem som tager sig af hende og rigtig gerne vil være sammen med en smiley Jeg har en MASSE nye billeder af hende. hvis du er interesseret så kan du bare lige sende mig din mail så sender jeg de bedste af hende til dig smiley

• #8   22. maj 2014 tak smiley
    hun er nemlig bare så rolig når hun først lige har set tingene lidt an, er hun overhovedet ikke bange.
    jeg håber i hvert fald hun kommer til at knytte sig meget til mig. indtil videre kommer hun hen til mig når jeg snakker til hende med sine søde ører helt fremme, så det tyder på at hun godt kan lide mig ;D

jeg vil rigtig gerne have flere billeder af hende, jeg skriver lige min mail i en PB smiley

Kommentér på:
Så kom hun endelig hjem (kanin)

Annonce