Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster!!?
  • #1   12. feb 2014 smiley

profilbillede
  • #3   12. feb 2014 Bedre billede

profilbillede
  • #4   12. feb 2014 må jeg lige spørger hvor gammel er hun eller dværg hamster eller (eventuelt race?

• #5   12. feb 2014 Hun er dværghamster og omkring 1år smiley

• #6   13. feb 2014 Når okay hvis hun kun er 1, ved jeg det ikke helt. Jeg kan huske min første hamster også gjorde det, da han var oppe i årene, og han var en dværg hamster jeg ved ikke hvorfor, men han var gammel og døde kort efter (ikke af sårene men af alderdom så bare roligt) Hans sår så slet ikke så store og voldsomme ud, men jeg ved godt dyrelæger er dyre, men ellers kan man skrive ind til en for at spørger nærmer. Jeg syndes det ser meget voldsomt ud, den har ikke parasitter vel det kunne måske tyde lidt hen af det, måske irriteret hud, hvis den er meget er meget rød, kan det tyde på irriteret hud,så som hvis du har givet den noget andet end den plejer, så som rede materiale eller hvis du har købt brugte ting,der ikke er rengjort

(rens det med noget vand du koger,og lad det KØLE så tag et vat klud og dyp rordigt på det,og lad den gå på et hånd klæde lige lidt,sådan det tørre og den ikke bliver forkølet det skal helst kun være der hvor det er,og ikke andre steder sådan den ikke kommer til at fryse,men der skal lige lidt vand på stedet sådan det kan renset stille og roligt smiley )

• #7   13. feb 2014 Okay tak for rådet smiley

• #8   13. feb 2014 Det kunne også være måske lidt stress (for lille bur) eller hvis du måske har et andet dyr, du er begyndt at være mere sammen med, altså hvis du giver den mindre opmærksomhed end du plejer
    (mangel på opmærksomhed?? )
    Held og lykke med hende, hun ser ellers super sød ud smiley

• #9   13. feb 2014 Det kunne godt være, hun har nemlig ikke fået så meget opmærksomhed smiley
    -Men hun kommer ud på mit værelsegulv næsten hver dag smiley

• #10   13. feb 2014 Maja: det hedder art og ikke racer når vi taler om hamster.

Katrine: du er sikker på den har bidt sig selv, og ikke slået sig på noget?
    Uanset hvad vil jeg starte med at vaske de med lunt vand og en vatpind,

• #11   13. feb 2014 Det ligner en gammel byld der er gået hul på, og som ikke er helet særlig godt..

En tur til dr. dyr

• #12   23. feb 2014 Jeg har vasket det smiley Og det er helt fint nu. Jeg tjekkede buret for spidse ting eller andre ting den kunne have slået sig på, der var intet :))

Kommentér på:
Hamster!!?

Annonce