Hamster {{forumTopicSubject}}
Hejsa... Er en pige på snart tretten der rigtig gerne vil have en hamster eller et marsvin men min far og mor vil ikke give mig lov... både min far og min mor har haft kæledyr og føler at de ikke vil give mig glæden ved det... Snyd vil rigtig gerne prøve det men må ikke og hvis jeg spørger hvorfor ikke "fordi om 14 dage vil du ikke gide det mere" svarer de... prøver at love at det ikke vil blive sådan men det hjælper ikke hvis jeg spørger dem om hvorfor jeg heller ikke må svarer de, at de ikke har lyst til opgaven og hvis jeg lover at det kommer de heller ikke til tror de ikke på mig...
Er der nogen der har nogen augmenter på hvordan jeg kan få dem " overtalt "... Please Hjælp mig....???
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Må nok se i øjnene at jeg ikke for noget kæledyr... ØV... Må vente til om fem år
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 6
Fordi jeg mener at et marsvin fortjener at få skiftet vand op til flere gange om dagen, da jeg ikke selv ville drikke varmt vand.
At jeg skal skifte maden, ikke bare lade det samme ligge i til skålen er Tom. Da jeg ikke ville spise mad fra igår.
Jeg renser buret hver 3. Dag ca.
Og jeg tager dem med udenfor. Dog i indhegning.
Og har dem oppe det meste af dagen.
Jeg giver 2-3 forskellige grøntsager hver dag.
Og jeg har sagt at jeg ville havde to eller ingen. Da det er flok dyr og marsvin har det bedst i flok
Lidt indviklet kommentar. Sry.. Men er også træt!;)
Men hvis ikke så accepter et nej. For har en veninde der ALTID siger 'jeg lover at passe F.eks. Marsvinet hvis jeg må få det' også går det en uge indtil hun ikke gider mere. Så det kan godt være dine forældre har ret
jun 2012
Skift vand hver dag, en gang. Og fjern kun de grønsager der ikke er blevet spist i løbet af dagen, tør foder lader du bare stå.
Tørfoderet bliver jo ikke gammelt af at stå fremme, det vil jo være det samme om det er i dens skål, eller i posen/bøtten hvor du opbevare maden, så vil du skifte det fordi du mener det bliver dårligt af at det kommer i dens skål, kan du lige så godt købe en ny pose mad hver dag.
jul 2014
jun 2012
jul 2014
Hamster