{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Husker kaniner? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Mig og min kæreste har to kaniner. Sheela som er hans og Jamie som er min. Selvom vi hver især kæler mest med vores egen kanin, så er det som om at Sheela altid hellere vil kæle med mig.
Min kæreste mener at det er fordi at jeg reddede hende da hun var en baby og havde fået hvilket sit ene bagben ind i høhækken som ungerne træls nok havde en vane at hoppe op i.

Kan kaniner huske?
Er det derfor Sheela er mere glad for mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husker kaniner?
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   16. jan 2014 Jeg tror ikke det er derfor, men pga. hun bare bedre kan li dig.

Hvor godt de husker ved jeg ikke, men lige netop den episode vil jeg ikke tro, er grunden til at hun hellere vil nusses af dig. smiley

Det kan også være at du nusser bedre end din kæreste?

• #2   16. jan 2014 Kaniner kan godt huske, men som Simse tror jeg heller ikke at den er pga. den episode at hun bedre kan lide dig - måske passer din og hendes personlighed bare rigtig godt sammen. Mennesker har jo også personer de bedre kan lide end andre, og selvom naboen en gang har reddet hele min familie da der gik ild i vores stue mens vi sov, så vil jeg alligevel meget hellere være sammen med min bedste veninde, fordi hun er min type - kaniner har jo også meget forskellige personligheder, og du er måske mere hendes type end din kæreste er smiley

• #4   16. jan 2014 Youh min kanin sugar ser jeg desværre ikke i weekenden hun står i en stald ka nemlig ikke ha hende hjemme men ligeså snart jeg kommer ud til hende hopper hun hen til mig og presser sig ind til mig så ter jeg hende op. Men kaniner bruger jo også kattebakke som de lære og bruge og tricks og at hoppe jeg tror helt klart at kaniner ka huske men måske ik så godt smiley

• #6   17. jan 2014 Mange tak for svar. Vi har nemlig undret os lidt over dette. For det begyndte først rigtigt da jeg hjalp hende ned og fik hende indenfor. Vi tog også Jamie indenfor samtidig så Sheela ikke skulle gå alene. Hun var nemlig to uger for ung men kunne ikke gå med de andre af frygt for at de ville skade hendes fod endnu mere.

Den dag i dag er hendes fodstilling en lille smule skæv men hun hopper rundt som om intet er sket og er den største nussetrold ever. smiley

Kommentér på:
Husker kaniner?

Annonce