{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Kanin smasker {{forumTopicSubject}}

Halløj halløj GG smiley

Jeg har idag lige fået min nye kaninus - Bamse Lamse. Jeg tror han er en dværgvædder, ligner ihvertfald en - "beich" og mørkegrå.

Jeg har før haft kaniner, men sidst jeg havde en var til min 13 års fødselsdag. Efter 2 uger stoppede jeg dog med at passe hende og der blev kun skiftet vand og mad og muget ud og givet hø oh halm og savsmuld. Hun er ikke avlet godt og gik til angreb på alt og alle, trods vi brugte hver dag på at lade hende rende løs, nusse med hende, gå ture m.m. Til sidst blødte jeg hver gang på maven da jeg kom ud fra hende fordi jeg havde forsøgt at løfte hende op, men hun bed sparkede og kradsede. Hun kom væk.

Også har jeg haft nogen i spanien.. 2 løvehoveder - som jeg ikke havde mere da jeg kom til DK - vi gav dem til andre hvis jeg husker rigtigt.

- Nu har vi Bamse Lamse.. Super flot han(og jeg synes normalt ikke kaniner er nogen "wow" dyr - men ham her er altså bare flot.

1 år gammel og ikke kastreret smiley

- Vi har en gæst i huset med hund. Så har vi egen hund og 2 katte, så der har været mange forbi den, og især den ene hund vil gerne lege og slikke og hygge med den.. Hehehe :o)

Så tog jeg den så ud her for ikke så længe siden, hvor vi hyggede og så begyndte den at kravle rundt på mig og smaske en masse og "spise" mit hår og senere lige lov til at løbe rundt 2 minutter på min seng.. Det var gur synes den smiley

Jeg kan dog ikke huske ang. smaskeri.. Er det stress eller afslappet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin smasker
Kommentér på:
Kanin smasker

Annonce