{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Kæreste...? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg vil lige spørge jer til råds... Jeg havde en kæreste... Vi slog op pga. Ingenting faktisk... Da vi så ik var kærester svinede han mig til... Rigtig meget! På sms. Vi blev så senere venner og så skrev vi sammen om at vi savnede hinanden og han skrev at det onde han havde skrevet til mig bare var vrede og at han ik mente det. Vi kom derefter sammen fordi je var stadig vildt forelsket i ham! Et par far efter finder jeg så ud af at han har spurgt 3 andre piger end mig men han siger at det bare var for sjov. Men jeg slog op... Nu skriver vi igen sammen og jeg har sindsygt mange følelser for ham! Og jeg ved at han er forelsket i mig! Ik bare fordi at han har sagt det men også fordi at hankikker på mig som han ikke kikker på nogen andre...

Men her er spørgsmålet: hvad ville i gøre hvis i stod i min situation? Og var vildt forelsket? Men at han havde gjort de ting... Ville i tage ham tilbage eller glemme ham? Jeg har prøvet på at glemme han men Gud hvor er det svært!

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste...?
  • #1   10. jan 2014 Kan se du kun er 12 år - og det er ikke for at sige at man ikke kan være forelsket som 12 årig - det var jeg bestemt også selv. Men jeg lover dig, at der vil komme andre end ham - og du har ikke travlt! Tag det stille og roligt, og nyd det lille stykke barndom du har tilbage smiley

• #2   10. jan 2014 Tak smiley

• #3   10. jan 2014 For mig lyder det lidt som om han slet ikke tager det at have en kæreste seriøst. Synes du skal vente, der kommer helt sikkert andre smiley man har aldrig for travlt til at vente på den rigtige smiley

• #4   10. jan 2014 igen (som skrevet i din tråd om slankekur) du er 12 år!!Burde du ikke spille rundbold i stedet?? Anyway... Du skal næppe giftes med ham, og det er dælme en usund spiral at komme ind i i så tidlig en alder at finde mænd/drenge der behandler en som skidt...videre!

• #5   10. jan 2014 Rundbold? Arh det høre vist hjemme i 5-6 klassen.. smiley

• #6   10. jan 2014 Jeg går i 9. klasse, og vi spiller da stadig rundbold...

• #7   10. jan 2014 Jeg er 33 og spiller stadig rundbold hvis jeg får chancen

• #8   10. jan 2014 Lad dog pigen gå op i hvad hun har lyst til. Jeg havde også en kæreste da jeg var 12, man modnes med forskellig hastighed.

Trådstarter - Jeg ville prøve at glemme ham, han lyder ikke som noget, der er værd at samle på. Hvis han virkelig gerne vil være kærester med dig, skal han nok kæmpe for det, og for mig lyder det umiddelbart ikke, som om at han kæmper særlig meget, når han spørger andre piger også. Som Sofie skriver, er der mange fisk i havet smiley

• #9   10. jan 2014 Hvis du så er sammen med ham fx. Efter skole, er du så også vildt forelsket?
    Der er nemlig rigtig mange der faktisk ikke er det.

• #10   10. jan 2014 Alle har så travlt med at blive voksne.. Og det der med at være kærester mener jeg nu osse er en voksen-ting.. smiley

At blive forelsket (selv som 12 årig) er meget normalt, men gør nu ikke mere ud af det, end det er..
    Jeg tror, du vil ærgre dig på længere sigt, hvis du bruger mere tid på den dreng, for han tager det ikke lige så alvorligt som dig - og er det ikke det, du er ked af?

• #11   10. jan 2014 Louise Lund: jeg er virkelig forelsket i ham! Både nu og når vi er sammen smiley

• #12   10. jan 2014 Rundbold hører hjemme i alle klasser o:.
    Jeg går i 1.G og vil gøre ALT for at vi kan spille rundbold til sommer! Vi spillede det også i 10. klasse. RUNDBOLD FOR THE WIN.

Nå, back to the topic.
    Jeg havde glemt ham. Bum.

• #13   10. jan 2014 Det er aldrig rart at slå op, alder underordnet.
    Men følelser forsvinder jo ikke bare fordi man slår op - men som regel er der en grund til at man slår op.

Man skal ikke gå tilbage til en fuser, og det er vist hvad man kan sige om det I har/har haft. Der er jo et eller andet der ikke virker, og du spilder din tid ved hele tiden at gå tilbage.
    Det bliver også mere besværligt for dig (og ham) at komme ud over følelserne, hvis I bliver ved med at finde sammen igen.

Tag en beslutning om der forhold og stå ved den smiley
    Det er ligemeget hvad man har for en alder, det er et godt udgangspunkt at have om forhold. Det der med pauser er også en dårlig ting, for kan man ikke arbejde i gennem tingene uden pauser, så er det helt ærligt ikke det værd.

• #14   10. jan 2014 hav sviner dig til og forsøger at score andre chiks også.... helt ærligt ud med ham, han er da totalt en player og han er IKKE ret god til det...

• #15   11. jan 2014 Synes det er interessant at mange piger i 10-13 år alderen synes de er så modne at alt leg osv er for små børn.

Kan huske jeg fx spillede Pokemon indtil jeg var 8, hvorefter jeg stoppede fordi de andre piger synes det var barnligt. Så holdte jeg en lang pause og begyndte at spille igen i 10. Klasse.
    Og rundbold, fangeleg, blinkeskræmme osv. Er da noget vi stadig har fornøjelse af i gymnasiet.
    Bare rolig når du bliver mere moden så finder du ud af at det er sjovt! smiley

Mht det dit emne handler om så lad vær at gå så meget op i det. Drop ham, der er så mange fisk i havet og hvis han hele tiden skal fyre sådan noget pis af så skub ham ud af dit liv. Jo mere naiv du er, jo mere vil han forsætte med at "udnytte" dig.

• #16   11. jan 2014 Desuden er der jo næsten ingen alderforskel på 6 og 7.klasse. Jeg gik i hvert fald i 7 da jeg var 12. Du får det til at lyde som om at folk der blot er 1/2-1 år yngre end dig er meget mindre udviklede.
    Min klasse strækker sig fra personer der lige er blevet 15, til nogen der lige er fyldt 18. Der er faktisk næsten 4 års alderforskel på den yngste og ældste i min klasse. Men det er sgu ikke noget vi tænker over - overhovedet smiley

• #17   11. jan 2014 Hvad er blinkeskræmme, det lyder sjovt! smiley

• #18   11. jan 2014 Det er hvor man om natten/aftenen når det er mørkt, går udenfor og leger en slags fange/gemmeleg.
    Reglerne er at 1-3 person(er) er fanger. Og alle andre skal selvfølgelig fanges. Og så skal alle udstyres med en lommelygte - både fanger og dem der skal fanges.
    Så har man et vist antal sekunder til at gemme sig. Fangeren skal have sin lommelygte tændt hele tiden og lyset skal lyse rødt (de andres skal lyse hvidt).

Man bliver så taget ved at fangeren finder en (så kan man regulere reglerne lidt om man kun behøver at blive opdaget eller om fangeren skal røre en. Vi legede med at man bare skulle ses og genkendes af fangeren).

Når man så er fanget så skal man gå bag ved fangeren. Og det er nu fangerens opgave at holde øje med sine fangere. For man kan let blive fri igen. Man bliver fri ved at en anden person blinker til en med sin lommelygte. Det skal være uden fangeren ser det og den der er taget skal så skynde sig at liste væk uden fangeren opdager det. smiley

Det er hylende morsomt fordi der er helt mørkt og det er især sjovt i skove så man kan gemme sig i krat og klatre op i træer. Man laver også hurtigt strategier. Fx lavede vi hurtigt hver vores speciale dyrekald/fløjten så vi kunne kommunikere med hinanden på lang afstand uden fangeren kunne høre hvem vi var. Og så er det også sjovt at drille fangeren ved hele tiden at lave lyde fra forskellige steder. Altså hvis nu fanger er tæt på at finde A så larmer B, derefter C og så A igen smiley

• #20   11. jan 2014 Prøv at læse det du selv har skrevet en gang til.. forestil dig så det var din bedste veninde der var i den situation.. hvad ville du råde hende til?
    Man kan sagtens have følelser for en, men man kan vælge at lade være at handle på den følelse. det er hårdt, ja. Det gør ondt, helt sikkert. Men hovedet siger som regel klogere ting end hjertet!

Der vil komme andre og bedre, tro mig. Dårlig ide at starte ud med at få så dårlig en baggage med så tidligt. Det straffer sig senere i form af mistro og jalouxi.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #21   11. jan 2014 Vil lige sige, at da jeg var 11 havde jeg en kæreste, på ca. et år ældre end jeg - vi havde godt nok ingen sex, men altså ellers var det faktisk som et "rigtigt forhold". Vi kyssede, var sammen efter skole, til familie tamtam, sov sammen, osv.
    Min mor var meget bange for at der skete mere end bare kysseri, men det gjorde der ikke - det tænkte vi slet ikke på. (når vi sov hjemme hos os måtte vi ikke sove i samme seng)

Det forhold holdte i ca. 1 år, hvorefter jeg fik et lignende forhold med en anden, han var så 2 år ældre end jeg, så da jeg blev 13 og ham 15 ville han pludselig mere end bare kysse, og så sagde jeg fra, da jeg slet ikke var klar til det, og så valgte han min bedste veninde i stedet for, da hun gerne ville mere end at kysse.

Det jeg vil frem til er blot, at man sagtens kan have et forhold i den alder, man skal bare passe på sig selv, og kende sine grænser. smiley

Jeg ved, at uanset alder, vil jeg ikke have en kæreste der gjorde sådan imod mg.

• #22   11. jan 2014 Spar dig selv smiley det er mit bedste råd.

Det er ikke kærlighed i har kørende.. smiley

• #23   11. jan 2014 Kærestepjat er såååe æv.

Videre i livet med dig ikke?:)

Ad med ham, der kommer så mange andre!!

• #25   11. jan 2014 Han er ikke værd at samle på. Han her jo tydeligvis ingen respekt for hunkøn og for at holde sig til en. Ud til højre, der skal nok komme andre søde drenge smiley

Mit første faste forhold indledte jeg som 17 årig, - jeg nød min barndom smiley

• > Simse <

#26   11. jan 2014 Synes nu også at min barndom blev nydt, meget endda. Både med og uden kærester. smiley

Det betyder jo ikke at man sidder på værelset hele dagen og ser film eller lignende. Vi hyggede os sammen med dyr og fælles venner.

• #27   11. jan 2014 Det var også blot for at illustrere, at man også kan have en helt fin barndom uden. Jeg har hvert fald ikke taget skade smiley

• > Simse <

#28   12. jan 2014 Nå okay. Jamen det er jeg skam også enig i. smiley

Kommentér på:
Kæreste...?

Annonce