868 visninger
|
Oprettet:
Stadig ked af det... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Undskyld for dette emne, men må bare ud med det.
Futte, mit nu afdøde marsvin, døde for over et år siden, men jeg er stadig ked af det. Er der andre der kender dette?? Jeg bliver bare så ked af det ved tanken om at jeg aldrig ser hende igen. Hun var min bedste ven, og hun var fyldt med personlighed. Men mange forstår ikke at jeg stadig har det svært med det.
Vil bare vide om der er andre der har det på samme måde... Altså stadig savner et kæledyr, selvom om det er lang tid siden den døde?
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 810
Det er jo bare tegn på, at man har haft noget sammen.
Jeg savner såmænd også min hund, som døde i 2008samt nogle af mine afdøde kaniner.
Ofte hjælper det noget, at få et nyt dyr.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Du er bestemt ikke alene om at savne, og det er okay at savne. Som Aase skriver, så betyder det jo, at du har været knyttet til dyret.
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 55
F.eks ham her. Min største sorg nogensinde ;-( Han døde i Oktober. Puuuha...
jun 2013
Følger: 36 Følgere: 37 Gnavere: 16 Emner: 11 Svar: 57
feb 2013
Følger: 73 Følgere: 74 Gnavere: 6 Emner: 46 Svar: 1.485
Han var syg, og da vi skulle have ham til dyrlægen var han væk, han var der et par timer for vi skulle derned, men da vi skulle have ham i kassen var han væk, så jeg ved ikke helt om han er død, men det går jeg ud fra, men vil gøre alt for at få ham tilbage
maj 2013
Følger: 56 Følgere: 57 Gnavere: 4 Emner: 54 Svar: 597
Jeg mistede min elskede hund i mandags. Det var en kæmpe sorg for hele familien. Min mor låste sig hele tiden inde på badeværelset, min far græd så højt ude ved Kaninerne at vi kunne høre det indenfor, min lillesøster sagde at hun ville ønske det var hende som døde i stedet for Freja (Hunden)
Vi kan stadigvæk godt fælle en tåre eller to, men det er blevet nemmere at tale om.
Det er vildt hårdt at miste sin bedste ven, ingen tvivl om det! Men det vigtigste er at du fokusere på jeres gode minder i havde sammen! Det er meget hårdt i starten, men prøv at tænke tilbage på de sjovt ting i lavede sammen. Det hjælper en del at fokusere på de gode minder man havde sammen, selvom det slet ikke er til at bære at miste sit dyr.
Du har vel dyr nu ikke? Hav glæde af dem, og nyd dem i mens du har dem!
Du skriver bare hvis du får brug for det!
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.261
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
Og Mandy, hvor er det et sødt billede! :')
Og tak alle sammen. Rart at men ikke er den eneste der har det sådan. Og ja, man knytter et bånd til dem, som var de en del af familien!
maj 2013
maj 2013
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
Stadig ked af det...