{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Stadig ked af det... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Undskyld for dette emne, men må bare ud med det.

Futte, mit nu afdøde marsvin, døde for over et år siden, men jeg er stadig ked af det. Er der andre der kender dette?? Jeg bliver bare så ked af det ved tanken om at jeg aldrig ser hende igen. Hun var min bedste ven, og hun var fyldt med personlighed. Men mange forstår ikke at jeg stadig har det svært med det.

Vil bare vide om der er andre der har det på samme måde... Altså stadig savner et kæledyr, selvom om det er lang tid siden den døde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig ked af det...
  • #1   23. nov 2013 Man skal da have lov til at savne sine kæledyr i al den tid, man har brug for det.
    Det er jo bare tegn på, at man har haft noget sammen.
    Jeg savner såmænd også min hund, som døde i 2008samt nogle af mine afdøde kaniner.
    Ofte hjælper det noget, at få et nyt dyr.

• #2   23. nov 2013 Jeg savner min fugl som døde for 10 år siden, jeg havde hende ude hver dag, og hun kunne små tricks, jeg elskede at gøre rent ved hende, og hun var min bedste ven.

• #3   23. nov 2013 Ja i den grad! Min højtelskede hunkat forsvandt i slutningen af april 2013 og er ikke kommet hjem igen. Ingen ved hvad det er sket med hende, og det er forfærdeligt at tænke på.
    Du er bestemt ikke alene om at savne, og det er okay at savne. Som Aase skriver, så betyder det jo, at du har været knyttet til dyret.

• #6   24. nov 2013 ORK ja smiley Det kender jeg udmærket godt. For mig, har den største sorg altid været at miste et meget højt elskede dyr. Mit hjerte græder stadig ved tanken om nogle mistede dyr smiley
    F.eks ham her. Min største sorg nogensinde ;-( Han døde i Oktober. Puuuha...

profilbillede
  • #7   24. nov 2013 Det er helt normalt. Jeg kan den dag i dag stadig ikke holde ud af se billeder af min gamle pony, og han døde i 2003. man får et helt personligt bånd med dem ligesom familiemedlemmer.

• #8   24. nov 2013 Orh ja, kender det alt for godt, mistede min unge hankat i år 2010, han var virkelig alt for mig, i det halve år jeg havde ham, nåede han at betyde alt, han hoppede op af mine ben fordi han ville nusses og han kom altid løbende når han så mig, han var 100% tryg ved mig smiley Jeg havde fået ham af en veninde hvis hunkat havde fået unger, så jeg havde kendt ham helenhans liv. Han nåede ikke en gang at blive et år smiley Jeg kan stadig sidde at tude over ham selvom vi har fået to nye smiley
    Han var syg, og da vi skulle have ham til dyrlægen var han væk, han var der et par timer for vi skulle derned, men da vi skulle have ham i kassen var han væk, så jeg ved ikke helt om han er død, men det går jeg ud fra, men vil gøre alt for at få ham tilbage smiley

• #11   24. nov 2013 Du er skam ikke den eneste!
    Jeg mistede min elskede hund i mandags. Det var en kæmpe sorg for hele familien. Min mor låste sig hele tiden inde på badeværelset, min far græd så højt ude ved Kaninerne at vi kunne høre det indenfor, min lillesøster sagde at hun ville ønske det var hende som døde i stedet for Freja (Hunden)
    Vi kan stadigvæk godt fælle en tåre eller to, men det er blevet nemmere at tale om.
    Det er vildt hårdt at miste sin bedste ven, ingen tvivl om det! Men det vigtigste er at du fokusere på jeres gode minder i havde sammen! Det er meget hårdt i starten, men prøv at tænke tilbage på de sjovt ting i lavede sammen. Det hjælper en del at fokusere på de gode minder man havde sammen, selvom det slet ikke er til at bære at miste sit dyr.
    Du har vel dyr nu ikke? Hav glæde af dem, og nyd dem i mens du har dem!

Du skriver bare hvis du får brug for det! smiley

profilbillede
  • #12   24. nov 2013 Jeg mistede et marsvin igår. Ikke så rart

• #13   24. nov 2013 Årh Stine. Stakkels dig og din familie. Freja ser SÅ dejlig ud! Hun var sikkert en skøn hund :')

Og Mandy, hvor er det et sødt billede! :')

Og tak alle sammen. Rart at men ikke er den eneste der har det sådan. Og ja, man knytter et bånd til dem, som var de en del af familien! smiley

• #14   24. nov 2013 Hun var skam en vidunderlig hund! Havde hende siden jeg var 2-3 år.. Men tak for din omsorg! Dog har vi fået en bette hvalp i dag, så det var et plaster på såret! smiley

• #15   24. nov 2013 Hvalpen smiley

profilbillede
  • #16   25. nov 2013 Aww smiley

Kommentér på:
Stadig ked af det...

Annonce