{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Min fantastiske dag :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en rigtig god dag, hvilket har været rigtig længe siden.

Dagen startede med jobsamtale, og jeg skal starte d. 01. november smiley ind til videre er det 3 måneder.

Derefter kørte jeg i Davidsen og købte nogle pære til køkkenet (de er specielle så kan ikke købes andre steder i byen) så fandt jeg også nogle af de juletræs nisser som jeg samler på meget billige, så dem købte jeg også.

Så hentede jeg min kæreste på kasernen som fik tidligt fri, derefter kom vores bedste ven, og vi kig så ned i byen og købte nogle kort som vi samler på og spiller med, også tog vi hjem til ham og spillede, jeg fik også leget med hundehvalpen (åh han skal passe på med at kigge væk, kunne nemt smule lille Fuji med hjem smiley )

Efter det hentede jeg min mor, også tog vi i biografen og så "kvinden i buret" skide god film, havde ikke de store forventninger til den, men hold op den er spændende. Biografen var dog fyldt med ældre mennesker, eller fra min mors alder og op, så følte mig lidt malplaceret. Min mor har fødselsdag på fredag, og hun vi, så gerne i biografen og se den film, og da min mor ikke har ret mange penge, kunne jeg ikke give hende nogen bedre gave end at tage hende i biografen.
Derefter kørte jeg min mor hjem, og min kæreste på kasernen.

Det har været en dejlig dag.
Hvordan har jeres været?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fantastiske dag :D
  • #1   23. okt 2013 Lyder da som en skøn dag!

Havde en fridag fra kursus, så den blev brugt med at gøre rent, vente på vores nye sofaer (Så fine!!), cykeltur på en kanp 10 km, lige forbi byen for at handle/se om der var noget spændende), forbi fitness og et par timers træning, aftensmad.. Det er ca min dag i korte vendinger. Har sendt kæresten til fodbold for halvanden time siden, så han er hjemme om lidt og så er det ellers snart sengetid smiley

Så en lidt produktiv dag smiley

• #3   23. okt 2013 Åh hvor lækkert Susse! Det glæder mig meget at høre! smiley

Jeg sov længe, da jeg havde undervisningsfri, men mødtes så med min projektgruppe på studuet for at arbejde på vores projekt om jerseytyrekalve. Vi var produktive i 4 timer, hvorefter jeg tog hjem og vaskede op smiley
    Så har jeg ellers brugt eftermiddagen på at korrekturlæse rapport, hygge med ninerne og redigere nogle billeder fra i sommers smiley

• #4   23. okt 2013 Min dag har været sådan lidt blandet.. Var i ret dårligt humør i morges og i skolen, men så skulle vi til hueopmåling, og nu har jeg designet min studenterhue!! smiley Det var fedt! smiley
    Derefter hastede jeg hjem og til KBH, hvor jeg er hos min mors venindes datter (Hun kalder mig sin papsøster :P), som jeg skal bo hos til fredag, fordi jeg skal i Studiepraktik på KU i Husdyrvidenskab smiley Glæder mig til at se, hvad det er for noget smiley

• #7   24. okt 2013 Frederikke: nurh tillykke smiley

M-E: prøv evt at snakke med dine forældre om efterskole, det kunne være det hjalp på skoletrætheden? Der er mange forskellige efterskoler, og sikkert også nogle med ridning.

Jeg blev skoletræt i 3. Klasse, men stoppede først med skolen da jeg var færdig med min uddannelse.

Kommentér på:
Min fantastiske dag :D

Annonce