Hygge emne :D {{forumTopicSubject}}
Lige et hygge emne på sådan en dejlig fredag
Idag har jeg bare hygget mig med min kæreste! han har været min bedste ven i over 3 måneder, og blev i går enige om at vi ville være mere end det, så vi er skide lykkelige sammen
Oppe i skolen kom nærmest alle og sagde tillykke til os, det var så sjovt! Da jeg var ude og svømme kiggede han på, og da jeg svømmer hen til kanten snakker han sammen med en af mine gode veninder, hun hviner så, på en glad måde, og jeg spurte så hvad det var hun hvinede af, og hun siger så at min kæreste har en vidunderlig overraskelse til mig, men hun må ikke sige det til mig.. Jeg bliver ellevild
Her den 4. Oktober, skal vi til en fest sammen, så vi tilbringer hele dagen hjemme hos ham, og om aften tager vi til festen
Lige nu sidder jeg og høre musik, venter på en veninde kommer og sover med mig, spiser tyggegummi og drikker masser af vand :3
Jeg skal snart op i stalden for at muge ud ved hesten.
Og jeg glæder mig selvfølgelig som en gal til at jeg skal prøve på at købe 1D billetter i morgen! Ihhh altså!
Hvordan har jeres dag været, og hvad skal i lave i weekenden?
maj 2013
Følger: 56 Følgere: 57 Gnavere: 4 Emner: 54 Svar: 597
Cille: Mange tak! Han er deeeejlig :]
Årh, det lyder godt nok træls det med kæresten
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Jeg har haft en fin dag. Jeg vågnede i morges med rigtig ondt i halsen, men klarede mig gennem forelæsning og teoretiske øvelser i organisk kemi. Så tog jeg hjem og har bare slappet af herhjemme
Weekenden kommer i den grad til at stå på læsning og så ellers praktiske ting som rengøring og så hygge med nimserne og min kæreste
maj 2013
Følger: 20 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 248
Igår kom jeg til skade ude ved hesten så var på skadestuen i 4-5 timer - heldigvis ingen brækket fod, men meget tæt på : )
Plejer bare at skule vænne mig til smerten, så er jeg ok igen.
Da jeg havde brækket halebenet tog den mig en dag, så kunne jeg løbe sidde og sådan noget xD
Imorgen skal jeg til stævne, glæder mig helt vildt! : D
Og søndag ved jeg ikke helt, må ok hellere holde mig i ro : (
maj 2013
Lulle: Det er vi bestemt også!
Det lyder vildt hyggeligt!
feb 2013
Følger: 73 Følgere: 74 Gnavere: 6 Emner: 46 Svar: 1.485
Amalie og Luna kommer også, og Cilia med sine to, så er alle babyerne samlet, det bliver så fedt!!!!
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
maj 2013
God bedring!
maj 2013
Følger: 20 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 248
Det kommer sikkert til at se sjovt ud imorgen - IKKE GRIN AF MIG xD
En fod med sko, den anden med en pose på...
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 58 Gnavere: 13 Emner: 42 Svar: 362
feb 2013
Følger: 73 Følgere: 74 Gnavere: 6 Emner: 46 Svar: 1.485
maj 2013
Hygge emne :D