{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Altså gris :D - hygge emne {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat en time med mit guldhamster i løbegård smiley jeg satte mad og vandskål ned til hende i mens (gjorde også rent i hendes bur) så da hun lige havde set stedet an begyndte hun at lege.. Også synes da også lige det var sjovt at tømme madskålen ud over hele gulvet -.- Gris altså - men så passer hendes navn da til hende smiley

Hvad med jer hvad hygger i med på sådan en tirsdag sommeraften ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altså gris :D - hygge emne
  • #1   23. jul 2013 "Jeg har ikke gjort det"

profilbillede
  • #2   23. jul 2013 Team Fighter: hehe tak, ja hun altså bare en lille lømmel smiley

• #3   23. jul 2013 Jeg har været nede og soppe med en veninde i dag, hvorefter vi købte slush-ice. Deruodver har jeg ryddet ud i mit skab, og her til aften har Fusse været ude i haven lidt, mens jeg rensede toiletbakke smiley
    Og hvor er din hamster sød! smiley

• #5   23. jul 2013 Jeg vil ha' en haaaaaamster smiley
    Det er så træls der står et tomt bur på værelset nu...

Mor og papfar kom med en anden løbegård til mig idag, fordi der ikke er en grund til der står 2 løbegårde hjemme hos min papfar.
    Og så har jeg bare hygget med kaninerne, jeg nyder bare de er hjemme igen<3

Her til aften har jeg været med min veninde ude ved hendes part, vi var der kun i 2 timer, fordi der var så mange klæg smiley

Nu sidder jeg her og overvejer at tage hjem til min veninde at sove smiley

• #6   23. jul 2013 Wow, bare wow! Hvor er hun bare 'Gris'sende! smiley

Jeg har ellers arbejdet med at lave på bur-projektet, være sammen med Bims og min mor. Ellers ser jeg Anon på youtube og hygger med noget lækkert slatten salat-
    Jeg vejede mig og har taget 2 kg. på, selvom jeg har vært på stram kur i 3 uger. Tud tud. smiley Må vel bare stramme an. smiley

• #7   23. jul 2013 Springe med kaniner lave bål mad og grillede bananer hmm spille cumputer kikke efter degu udstyr hygge med dagpleje børnene passe katte spise is

• #8   23. jul 2013 Missbims: man tager altid på når man er på ferie, det er bare sådan en uskreven regel.. Havde du en god tur til Finland?

Lillefod: jeg er også bare så glad for mine hamstere..

Baque: var vandet koldt? Der er ingen der gider tage med mig på stranden (kæresten er så også syg)

Forresten så er gris ikke så populær lige nu, hun fik sat min meget syge kæreste på arbejde..
    Jeg har jo dette fantastiske skabsbur som min kæreste har lavet. Men jeg tror gris ikke var helt tilfreds i hvert fald har hun gnaver et hul på bag pladen som ikke var så tyk. Jeg ringede så til min far og spurgte om han ikke havde en gammel køkken plade vi kunne få, og selfølgelig havde min far det, han har ALT! Så kørte lige over til fynsland for at hente den, så min kæreste kunne skruge pladen fast i buret.
    Da jeg tog hjemmefra var hullet ca 1 cm, da jeg kom hjem hang hul halvvejs ude af hullet, hun er ikke kommet noget til. Så sød er hun ikke lige nu..

På billedet ses hullet efter min kæreste har st pladen på..

profilbillede
  • #9   23. jul 2013 Åh en sød lille grissebasse Susse! smiley

Jeg har brugt dagen hjemme sammen med min familie, min kæreste og hans forældre, som kom og grillede i anledningen af, at jeg var blevet student. Det er så bare næsten en måned siden, haha smiley Men i dag var vejret supergodt og vi alle havde fri til det. Superhyggeligt smiley

• #10   24. jul 2013 Tak fordi du spørger, Susse, det er rigtigt sødt af dig.
    Den har været dejlig- Det er altid skønt at se familien igen efter et halvt år. smiley

• #11   24. jul 2013 Har du familie i Finland ?

• #12   24. jul 2013 Jeps, hele min fars del bor deroppe. smiley

• #13   24. jul 2013 Sejt.. Kan du så snakke finsk?

• #14   24. jul 2013 Jeps, men grammatikken halter, lol. smiley

• #15   24. jul 2013 Sejt smiley

• #16   24. jul 2013 Hehe, tak. smiley

• #17   24. jul 2013 Susse: Njah.. Det var faktisk meget rart her i varmen smiley
    Gad også godt sådan rigtigt på stranden med min kæreste, men i de sidste tre uger har vi stort set kun lige set hinanden mellem vores ferier. Jeg skulle til London, så skulle han til gamer-uge i Jylland og nu er han i Barcelona. Selvfølgelig slutter sommeren (Forstå mig ret - vejret bliver dårligere), når vi rent faktisk har tid til at ses smiley smiley

• #18   24. jul 2013 Assantridfu: åh ja det er også træls.. Og ja i næste uge skulle den stå på regnvejr..

• #19   24. jul 2013 Ja. Typisk dansk sommer.. Men hvorom alt er, så har det nu været rart med sol! smiley Kæreste eller ej! smiley Set på den lyse side, så kommer der vand til haven - den er totalt udtørret, så der er ikke meget græs at spise for kanindyret smiley

• #20   24. jul 2013 Vi har også nogle fugleklatter på vinduet der gerne vil skyldes af, vores vindue er i stykker, så man kan ikke vende det rundt og vaske det selv smiley lidt træls når man bor på 3 sal, et sted hvor vindues pudseren ikke kan komme til..

• #21   24. jul 2013 Overskriften passer perfekt i følge mig - Har jo selv en gris smiley

Nææ.. jeg hygger med det nye Badebassin vi har fået i haven, og nabo'ens 2 børn på 4 og 7 kommer ind tit om aften og leger i det.. Pyha det er hårdt med 2 små;)
    Ej, det er nu meget søde.. de er ikke umulige:)

Ellers tager jeg sol og nyder varmen.
    Holder mig positiv over at min storesøster ikke har fået sin kuffert endnu.
    Hun rejste til Tyrkiet til Bodrum i søndags og hende og hendes veninde har ikke fået deres kufferter endnu..- Surt
    Men de for så 500 danske kr. hver dag som de så kan veksle.
    Heldigvis har de fundet noget med All Inclusiv så de skal ikke betale mad;)

• #22   24. jul 2013 Nicole: åh hvor er det træls.. Da vi rejste hjem fra Mallorca for nogle år siden kom vores kufferter heller ikke med det rigtige fly hjem, men vi fik heldigvis vore kufferter 2 dage efter..

Men det er da mega øv de ikke er kommet med på ferie deres kufferter, så skal de også ud at købe tøj til hver dag? - ved de vores deres kufferter er endt henne?

• #23   24. jul 2013 Ja, de har jo intet.
    De har kun det tøj, som de ankom i. Og de var så "dumme" at tage lange busker på og langærmet trøjer osv. - Ikke godt!

Det værste er at de selv skal ligge ud for at købe deres ting.
    Line hendes veninde var allerede solbrændt så meget at hun måtte smørres med Jagurt (Yougurt) kalder jeg det bare det smiley Fordi de ingen cream havde. Ingen tandbørste. Ingenting.

Folk dernede tror de er tyve fordi de render rundt i det samme tøj hver dag.
    De hygger sig har hun fortalt, og de har fået købt lidt tøj.
    Men det er sgu ikke rart.
    De vil muligvis ankomme imorgen deres kufferter;)
    Nu må vi se..

De ved ikke hvor de er henne deres kufferter. Kastrup svare ikke på deres beskeder.
    De har heldigvis rejseforsikring ved Europæisk rejseselvskab!

• #24   24. jul 2013 Det var da ikke det fedeste smiley er glad for det ikke var sådan ved os.. Da vi kom hjem fra mallorca var det lidt mærkeligt for kufferterne fra vores fly var blandet med et andet flys og de eneste to kufferter der kom ud på et andet transportbånd var vores..

Kommentér på:
Altså gris :D - hygge emne

Annonce