Har i forstand på biler? (Toyota corolla) {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg har en Toyota corolla, og normalt kører jeg mest om dagen, for kan ikke lide at kører når det er mørkt, er bange for der kører en cykellist uden lys på eller der kommer et eller andet jeg ikke kan se..
Men jeg har kørt min kæreste på kasernen her til aften, og jeg skulle selvfølgelig kører i mørke. (Ja okay der er gade lys) men jeg har et problem, vores lys i instrumentbrættet virker kun hvis man slukker lyset foran eller man har langt lys på, hvilket gør at man ikke kan se hvor hurtigt man kører, og jeg føler mig derfor til fare for andre bilister fordi jeg jo nok vælger at kører lidt for langsomt..
Men er der nogle af jer der har samme bil, som ved hvordan jeg får lys i instrumentbrættet samt alm lys foran?
Og ja jeg har læst manualbogen
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er som regel den der pind til venstre for rattet, der styrer om du har det lange på eller det alm lys.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
2: langt lys og lys i instrumentbrættet.
Det jeg gerne vil have er jo den 3. indstilling tænde lys i instrumentbrættet og have alm. kører lys, så jeg kan se hvor hurtigt jeg kører uden at blænde de andre bilister.
jun 2012
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
jun 2012
- Man det er vidst noget med at når jeg har drejet en gang (der hvor den slukker for kører lys) så skal jeg hive pinden ind en gang mod mig selv.
Har i forstand på biler? (Toyota corolla)