Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt kamera?
  • #1   18. aug 2013 Det med meget plads til billeder handler jo bare om at købe et stort nok hukommelseskort.. Men hvad er ikke for dyrt?

• #2   18. aug 2013 Canon 1100D - godt begynder kamera smiley

• #4   18. aug 2013 Enig med Regitze

• #6   18. aug 2013 Er ekstremt glad for mit Nikon D5200. Og jeg tager billeder af heste, kaniner hunde ( osv ) i bevægelse smiley

koster 5000kr.

• #7   18. aug 2013 Jeg har Canon Eos 600D, som varmt kan anbefales smiley
    Canon Eos 1100D er dog også et fint kamera, som er billigere.

• #8   18. aug 2013 Jeg hører mange gode anbefaleser omkring Canon.. måske skulle jeg kigge på et kamara mere x'D

• #9   18. aug 2013 Canon og Nikon er jo to konkurrende mærker smiley
    Hvis jeg skulle have et nyt kamera, ville jeg anskaffe mig endnu et fra Canon, for at holde mig til samme mærke, så objektiver og andet udstyr kan deles mellem de to kameraer. At købe et Canon og et Nikon vil betyde, at man skal have det dobbelte udstyr, fordi obkejtiver, filtre og lignende ofte ikke passer sammen.

• #10   18. aug 2013 Jeg har styr på alt det indenfor kamara og offer gerne det for et godt kamara smiley

• #11   18. aug 2013 Kan anbefale et Nikon D3100, som er et super begynder kamera, eller efterfølgeren D3200.

• #12   18. aug 2013 Man kan sige, at hvis man vil have professionelt udstyr, så skal man nok kigge efter Nikon.
    Men til os almindelige dødelige, der ikke er interesserede at i købe for titusindvis af kroner kamera, så er det hip som hap om man køber Canon eller Nikon.

Men måske er det der med at foreslå kameraer til 4000-5000+ ikke det smarteste i verdenen, når man ikke vil have noget der er for dyrt.
    Det er altså rigtig mange penge...

Jeg vil foreslå at du kontakter nogen der handler med fotoudstyr, og spørger her.
    De er i langt mindre grad farvede af hvad de selv foretrækker, men vejleder ud fra dine behov.

• #13   18. aug 2013 Det er nemt at foreslå et kamera man synes er godt, men du skal som det første gøre op med dig selv om hvilken typer du leder efter Kompakt kamera, spejlrefleks osv.. For du kan sagtens få nogle gode kompakte kameraer som kan tage billeder hurtigt. Men hvis du skal have et spejlrefleks koster det mellem 3-5000+ tusind. Men du kan også vælge et kompaktkamera for omkring 1-2000 tusind, som kan kan bruges til billeder i bevægelse. Men som Pia N skriver så skal du nok kontakt et par forskellige fotohandlere, og ud fra deres hjælp beslutte der. Men kontakt for guds skyld mere end en, da nogle kun er ude på at få dig til at købe det dyreste, som måske ikke er det bedste smiley

Kommentér på:
Godt kamera?

Annonce