Kanin med i sommerhus. Spørgsmål? Kanin med i sommerhus. Spørgsmål?
Hej GG.
Nu står jeg så i den situasion at min mormor (som skulle have passet min kanin mens mig, og min mor, og søster er i sommerhus) selv skal et sted hen i den uge. Men vi har så besluttet at vi bare tager Fiona med i sommerhus, for det er ikke fordi at turen derhen er speciel lang. Men altså, da min mor ikke har bil lige pt. bliver vi nød til at tage toget/ eller bussen derhen. Og vi kan derfor ikke slæbe hendes bur med, men vi vil istedet købe en løbegård, som man kan klappe sammen, så det bliver lettere for os at transportere. Så kan Fiona nemlig stå ude om dagen, og så kommer hun selfølgelig ind om aftnen. Men er der nogen der kan linke til en løbegård som man kan klappe sammen?
Et andet spørgsmål.. Når hun skal sidde i transport kassen derhen, bør jeg så putte et tæppe over, så hun ikke bliver stresset af det der foregår rundt omkring hende? Eller er det bedst at hun kan se hvad der sker?
- På forhånd, tak
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 1 Svar: 5
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 91
Men ved ikke helt med tæppe over buret?
har set i andre forum at der bliver linket til løbegårde man kan klappe sammen, kan bare ik huske hvilke emner
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
jan 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 11
Han kommer med i toget flere gange om mrd.
Jeg har købt denne løbegård til min rejse-homi;)
http://m.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/loebegaarde/nylon/247852?previousProductGroupId=40347
Og jeg elsker den, den er så super nem at have med, + den er super let og fylder ingenting.
Jeg er føler ihvertfald at min kanin er bedre tilpas når han kan følge med i hvad der sker i hans omgivelser, så jeg vil bestemt ikke lægge noget over tranportkassen på turen.
Og så har jeg valgt at købe sådan en taske til små hunde istedet for, de normale tranportkasser til kanin, da den os en så meget nemmere at have med, og så kan din kanin os bruge den som hus i løbegården, min kanin bruger hans taske SÅ meget, os bare når han er derhjemme.
Det er denne taske jeg bruger når jeg skal have min kanin med.
http://www.petworld.dk/product/nylonbure--tasker/tbag-elegance-.aspx#top
Håber dette var til en hjælp:) og at du finder ud af det.
Ellers må du hellere end gerne skrive til mig, hvis der er noget du ikke forstår i den lidt lange tekst jeg fik skrevet.
-hilsen Sofie og Hr. Tot, kig gerne forbi, og smid en kommentar på vejen:)
jan 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 11
dec 2011
jun 2011
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 10 Svar: 58
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 70 Svar: 360
dec 2011