{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.855 visninger | Oprettet:

kanin med i sommerhus? {{forumTopicSubject}}

kan jeg godt tage min kanin med i sommerhus, hun skal bo i et anneks sammen med mig, hun vil komme i løbegård når vi er ved sommehuset.
'kan hun klare køreturen? 2 timer i transportbur? skal hun ahve adgang til noget underturen?

er det for stressende for hende?
kan jeg evt. tage hende med på stranden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kanin med i sommerhus?
  • #2   25. jun 2013 ja hun plejer at være med hemme ved mig far smiley hvor hun er i transportkassen, men det er kun 25 minutter smiley hun vil få rent hø en dag før vi tager afsted, også får hun det med i transportkasen sammen med noget nyt hø så hun kan gumle på det på vejen smiley

• #3   25. jun 2013 Det afhænger meget af din kanin.. jeg havde min kanin Numse med i sommerhus for nogle år siden, og det var helt oppe i Jylland, en lang køretur. Men nu er Numse også sådan en, der tager tingene i stiv arm, han er ikke nem at stresse, vil gerne med overalt smiley Jeg ville ikke tage mine andre kaniner med på ferie. Men sørg for at der er adgang til vand i transportkassen smiley

• #4   25. jun 2013 selvfølgelig skal hun have adgang til vand ^^ men alts hun skal sandsynligvis passes af vores naboer i e uge, for jeg skal til frankrig først smiley

• #5   26. jun 2013 Jeg ser intet problem i det, så længe din kanin er tryg ved dig.
    Det er da langt bedre end at sidde alene i sit bur og glo hele ferien. smiley
    Jeg ser det bestemt ikke værre end folk der hiver kaniner med til kaninhop og udstillinger.

• #6   26. jun 2013 Nu hiver vi dem ikke lige frem med til kaninhop;)

• #7   26. jun 2013 Det burde ikke værre noget problem, jeg har tit min kanin med i sommerhus og det tager 1 time at køre til mit sommerhus, og min kanin har aldrig tage skade smiley

• #8   26. jun 2013 super smiley sjazzmean hun kommer heller ikke til at glo hvis jeg ike tager hende med smiley hun har skam sin løbegård, problemet med den er blot at jeg er bange for når vi ikke har hund at naboens kat kommer og tager hende smiley

• #9   26. jun 2013 Lucky Star: tag hende med! Hun vil nok nyde det! Det da os synd at lade den være hjemme hvis den skal være alene! smiley

• #10   26. jun 2013 cookie vil også helst have hende med kan slet ikke undvære hende i 3 uger smiley smiley

• #11   26. jun 2013 Ved godt der er lidt forskel på kanin og marsvin. Men altså, dengang jeg havde marsvin, så var de altid med i sommerhus. Og de nød det! smiley
    Det tror jeg også din kanin vil gøre.

Men det kommer selvfølgelig meget an på kaninen. Om den er tryg nok ved at komme ud af sit "hjem", er jo forskelligt fra kanin til kanin. Men jeg er enig med Sjazzmean. Det er vel ikke værre end folk der tager kaninen med på diverse udstillinger, og hop-stævner? smiley

• #12   26. jun 2013 Jeg har haft 12 kaniner med i sommerhus, tror jeg det var, og der var ingen der blev bange, utrygge eller andet smiley
    De synes mere det var sjovt med en masse nye oplevelser og indtryk smiley

Så tag du bare din kanin med i sommerhus smiley

Kommentér på:
kanin med i sommerhus?

Annonce