Stakkels dyr :( {{forumTopicSubject}}
Hej.
Der er hardcore/metal festival på den anden side af gaden fra i dag til lørdag nat, og de spiller jo noget meget dårligt/MEGET larmende musik, mig og min kæreste kan ikke rigtig holde det ud, men med lukkede vinduer går det lige, selvom at lejligheden bliver frygtelig varm af det
Men mine ørkenrotter kan slet ikke holde det ud, det stamper, og løber forvirret rundt i buret, og jeg vil virkelig ønske jeg kunne hjælpe dem.
Jeg har hunden på besøg, og hun har lagt under sofaen, selvom hun knap kan være der, og lige nu ligger hun ude i køkkenet, selvom det er lige så højt der ude..
Jeg vil så gerne hjælpe mine dyr, men ved virkelig ikke hvordan. Har i nogle gode råd?
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
Hvad gør du nytårsaften? skælder du også ud på dem der fyrer af? det er jo kun et par dage, kunne måske forstå hvis det var hver nat. Vi har nogle overboere der holder fest stort set hver aften, det er så ok hvis de ellers hørte noget ordentligt musik... det hunden reagerer på er nok mest dig der går og skælder ud;)
men, men men... hvis dyrene virkeligt bliver så påvirket af musikken så spil noget af dit eget de er vant til og skru højt op så du overdøver festivalen.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Ørkenrotterne er ikke vant til musik men til tv'et, og har det tændt, men det hjælper ikke.. Det der er med ørkenrotter er at de er meget sarte over for høje lyde..
Vores tidligere underboere spiller dernede til festivalende, og blev smidt ud pga. de spillede højt musik konstant, hvilket en dag resulteret i vores ene reol væltede..
Jeg hader metal musik..
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Mine står i stuen og er vant til jeg nogle gange spiller højt musik og det ænser de altså ikke, hvilket marsvinene og deguerne heller ikke gør.
Det handler nok mere om hvorvidt man lever et stille liv uden høje lyde/højt musik og derved gør at dyrene ikke er vænnet til det. Og derfor reagere sådan når der er så højt musik osv. man ikke kan kontrollere.
Stakkels dyr :(