419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Min uge! :D Hvad med din? Min uge! :D Hvad med din?

Ja. Jeg har haft en good uge - Og den fortsætter smiley
Normalt i skolen har vi, 5 timer, 6 timer, 7 timer, 6 timer, 6 timer.

Mandags, normal dag, hvorefter jeg smutter hjem, slapper af i en time, før at vi smutter til fysioterapeut - Efter det, er jeg hjemme i ca halvanden time, før at jeg smutter, denne gang til kaninhop, først er hjemme kl kvart i 10 - Og sover først kl kvart over elleve smiley

Tirsdag, hyggelig dag. Vi havde massere af vikarer da vi har eksamener og prøver og alt muligt skidt og lort på 9 klasse - Så alle os 8 klasser, vi får bare vikar smiley
Her fik vi en time før fri, så vi igen havde fri kvart i et - Og jeg nåede bussen! smiley Dagen tilbringes der hjemme, hvor jeg for det meste er udenfor ved dyrene smiley

Onsdag, ikke rigtig noget smiley
Grundlovsdag, div ting. De fleste skulle ikke i skole, men vi skulle (-.-) idrætsdag til kl 12.00 - Men jeg skulle ikke. Jeg er ikke heelt god i min gang endnu og kan derfor slet ikke være med til hverken Volleyball, Fodbold eller rundbold smiley
Så jeg ligger derhjemme og sover (y)

Torsdag, idag.
Får vi igen en time før fri, så igen kun 5 timer (y

Og den gode uge fortsætter!
Imorgen skal jeg kun være i skole til 11:45, hvor jeg bliver hentet til tandlæge - Og så tager jeg direkte til Esbjerg med min mor til bandagist, hvor vi skal kigge på en 'gængesål' til mig, til at hjælpe mig med at lære at gå.

Lørdag, skal jeg til sportsfest, og b.l.a opvise kaninhop, med Dem Fra Haderslev, foreningen Haderslev smiley

Søndag bliver igen sportsfest, så det er godt! smiley

Hvad med jer, hvordan er jeres uge?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min uge! :D Hvad med din?
  • #1   6. jun 2013 Min uge har været ganske normal skolegang og jeg har været omgivet af nogle dejlige mennesker! smiley
    I morgen tager jeg ud og shopper med mine 2 bedste veninde, det bliver hyggeligt! smiley

• #3   6. jun 2013 Lyder som en dejlig uge! smiley
    Ved ikke lige hvordan jeg vil bedømme min uge

Mandag skulle jeg have været til fysik eksamen, men min mor skrev jeg ikke kom, da jeg er så blank på fysik, og så genert samtidig + jeg ikke vidste hvilke 4 kapitler jeg skulle læse ELLER hvornår jeg skulle møde om mandagen, og siden min klasselærer valgte ikke at svare da min mor sendte hende en email, valgte min mor at lade mig slippe.

Tirsdag sov jeg over mig fordi min mor havde haft nattevagt, og jeg havde været alene hjemme, og ikke havde hørt min mobil. Så vågnede først ved en 1 tiden. Og så har jeg bestilt blyanter!

Onsdag var der fri... Der har jeg bare truntet om kaninerne

Idag burde jeg ikke have været i skole, for jeg mener det helt seriøst når jeg siger vi ikke har lavet en skid. Min veninde og jeg har bare siddet udenfor på bænken med vores computere og set videoer, snakket og hygget.

Men hele ugen har jeg haft sådan en sult. ):
    Altså... den der 'jeg er døende, foder mig!' følelse. Spiste kun en gang i mandags, men spiste meget, men nu er den der følelse hvor jeg er død sulten der bare hele tiden, og jeg spiser og spiser men den går ikke væk og det er SÅ ubehageligt...

• #5   6. jun 2013 Jeg har haft en dejlig og afslappende uge med én eksamen i mandags fra 9-14. Åh, det var den sidste skriftlige eksamen på htx. Det var godt nok en dræber med så mange eksaminer efter hinanden, men nu venter kun de mundtlige.

Har ellers bare brugt meget af ugen med min kæreste, min familie og mine dyr. Fotograferet, hoppet med nogle af kaninerne for første gang i maaange måneder, og det var bare skønt at stille en lang bane op i haven og træne ninserne, som i gamle dage smiley og bagt rabarbertærte med min søde kæreste.

I dag har jeg også fået bestilt min kjole, jeg skal have på til dimissionen på mit gymnasium. Jeg havde haft kig på den kjole i flere måneder, men den var udsolgt i min størrelse. Jeg har flere gange om ugen kigget på webshoppen for at se, om den var kommet igen, egentlig uden håb, men i dag var der sørme en størrelse small, som jeg skyndte mig at bestille hjem. Det er den flotteste kjole, som jeg virkelig bare glæder mig til at tage på med min blå hue smiley

Resten af ugen skal også bare nydes med afslapning og hygge, før jeg skal i gang med at læse op til SO-eksamen. Så skal jeg lave invitationer til min studenterfest og skrive en ønskeliste også smiley

• #6   6. jun 2013 Mandag var jeg til årsprøve i matematik, hvilket var fint nok - den var meget lettere end forventet smiley

Tirsdag var jeg nede og melde mig ind i et fitnesscenter med min kæreste smiley Nu da jeg er stoppet hos fysioterapeuten er jeg nødt til at have en der holder fast i, at jeg får lavet mine knæ-øvelser, så nu skal jeg have tid ved en personlig træner og få fastlagt et program smiley Og så håber jeg da også der er andre gevinster ved træningen, end bare et knæ med mindre chance for at gå af led smiley Ellers så ja, så trænede vi, og så tog vi bare hjem og stenede lidt, hvilket var meget rart smiley Vi eksperimenterede lidt med noget mad - jeg er en kegle i et køkken, men det kunne da spises smiley

Onsdag lavede jeg absolut intet smiley Havde Fusse i løbegård, og lå og nød solen, og har ellers tæsket igennem den serie jeg er i gang med smiley

I dag, torsdag, har jeg været på arbejde i fem timer.. Synes det var lidt en øv dag, for jeg har pisket rundt..

I morgren, fredag, skal jeg aflevere bøger med en fra klassen, og så skal vi hjem til hende og hun skal have nogle billeder - og så skal vi have kage smiley Derefter skal jeg så arbejde igen, dog kun tre timer smiley

Lørdag og søndag står også på arbejde, og så kommer min kæreste vist lørdag efter arbejde smiley

• #7   6. jun 2013 Jeg har læseferie, havde eksamner d. 24/5, 27/5, 28/5, 29/5 & 30/5, og så har jeg så først min sidste eksamen d. 26 juni, så lige nu går jeg bare derhjemme og hygger smiley hvem pokker sagde, at det var hårdt at blive student? I dag har jeg f.eks. sovet længe med kæresten og været i biografen med min mor, og igår gjorde jeg køkkenskabe rent og skrev ønskeliste - så jeg tager ligesom en dag ad gangen smiley Nå, men imorgen skal jeg til jobsamtale hos Petworld og jeg vil vildt gerne have jobbet så jeg er ret spændt, men vil prøve at få lidt søvn nu smiley sov godt alle sammen

• #8   7. jun 2013 Held og lykke i morgen Line! smiley

• #9   7. jun 2013 Tak Astrid smiley

• #10   7. jun 2013 Mandag: Afslapning.
    Tirsdag:Ud med reklamer, afslapning, forberedelse til mundtlig tysk.
    Onsdag: Afslapning, forberedelse, smed til ponyen og springning.
    Torsdag: Jobsamtale (Fik jobbet (y)), forberedelse og løsspring i stalden.
    Fredag: Mundtlig eksamen klokken 09. Til fødselsdag/grillhygge om aftenen.
    Lørdag: Ud med reklamer, forberedelse til mundtlig dansk.
    Søndag: Afslapning, forberedelse.

• #11   7. jun 2013 Du må have rigtig meget held og lykke, Line smiley Som der også blev skrevet på KL, så ville det virkelig gavne med en medarbejder med forstand på dyr! smiley

• #12   7. jun 2013 Altså, det lyder som en dejlig uge du har haft. smiley

Mandag: Skole, været på hospitalet til at besøge min storebror..
    Tirsdag: Skole, lavet alle mine lektier færdigt. Læst en hel bog. Hygget med Bims.
    Onsdag: Skole, Bims, lektier, spist vandmelon.
    Torsdag: Tom skoledag... Ellers har jeg hygget med Bims, bøger og lektier.
    Fredag: Jeg skal idag i skole, færdiggøre en powerpoint, lektier.. Jaah. smiley
    Lørdag: Slappe af, hospital..
    Søndag: Slappe af, hospital.. smiley

• #13   7. jun 2013 Mandag
    Jeg startede med at være i BonBonland hele dagen, der var ingen mennesker overhovedet! Da jeg kom hjem cyklede jeg ud til min nye part Carlo.

Tirsdag
    Jeg var i skole, derefter til bøjletandlæge, da jeg går med natbøjle. Bagefter to jeg ud og ride, super hyggeligt.

Onsdag
    Der var der grundlovsdag = Fri!! Jeg var ude hos Carlo hele dagen.

Torsdag
    Der var jeg i tivoli med klassen, grundet vi er skolepatruljer, super skægt! Da jeg kom hjem cyklede jeg ud til Carlo, hvor vi legede med paraplyer og gik en god lang tur smiley

Fredag
    Ja idag skal jeg op til min far -.-

Lørdag
    Være hos min far -.-

Søndag
    Være hos min far, og når jeg kommer hjem til mor igen skal jeg hen til Carlo - Tror jeg vil gå en god lang tur med ham igen!

Dette billede er af Carlo, da vi var ude på tur i går:

profilbillede
  • #14   7. jun 2013 Jeg har brugt hver en lejlighed i denne uge til at være sammen med min nye hest, som jeg fik i mandags. Jeg har nemlig læseferie, men det er ikke blevet til så meget endnu... smiley

profilbillede
  • #16   7. jun 2013 Mange tak Michelle smiley
    Det bare ikke alle mennesker der kan se det..
    Da han boede i Holland fik han intet mad, og var skind og ben da ejer fik ham. Da hans tidligere part skulle flytte fik de lov til at låne ham. Han blev enormt stresset af alle de mennesker der var (Han var opstaldet på en rideskole) og blev beskrevet som ondskabsfuld. Han blev så agressiv (Han bed ud) at de begyndte at slå og sparke ham for at få ham til at makke ret.. Det er kun et par måneder siden han kom hjem igen, og han panikker stadig hvis man laver for hurtige bevægelser, han kan ikke få trense på (Det er vi igang med at træne, godbidder og ros er vejen frem smiley ) Han blev alt for hurtigt tilredet så der panikker han også. Ser han synet af en saddel er han smuttet..
    Jeg er så ked af at folk kan være sådan mod dyr, men Carlo er heldigvis kommet hjem igen, og han er ved at være på rette kurs igen, takket være godbidder, træning og ros smiley

Kommentér på:
Min uge! :D Hvad med din?

Annonce